вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Як спілкуватися з користувачами в Instagram

У Instagram користувачі люблять не тільки дивитися на цікаві відео та фото. Як і будь-яка інша соціальна мережа, Instagram створений для спілкування. Однак як спілкуватися з користувачами в Instagram мало хто знає. І, якщо для особистого облікового запису все зрозуміло, то для бізнес-аккаунта не зовсім. Важливо не тільки вміти правильно спілкуватися з підписниками, а й знати про що.
Как общаться с пользователями в Instagram

Правила спілкування з клієнтами в Instagram

Якщо ви не знаєте як просунути Інстаграм, почніть з спілкування. Клієнти в інстаграм люблять не тільки дивитися ваші пости в стрічці, а й поспілкуватися, задати питання і так далі. Тому спілкування з клієнтами і підписниками Instagram дуже важливо. Перш за все завжди чемно спілкуйтеся з клієнтами. Не допускайте в своїй лексиці нецензурних висловів, образ і грубості.

Будьте доброзичливі і спокійні. Завжди вітайтеся, звертайтеся до людини по імені. Написати зайве «будь ласка» і «спасибі» вам не важко буде, а людині приємно.

Можете навіть продумати свій корпоративний стиль спілкування. Головне, щоб він був зрозумілий користувачам. І намагайтеся бути людиною і не перетворюватися на робота.

Якщо виник якийсь конфлікт, не потрібно доводити людині його неправоту. Краще відразу вибачтесь, запропонуйте як можна вирішити його проблему, можливо навіть постарайтеся задобрити. Таке ставлення буде набагато приємніше і моментально зведе конфлікт нанівець.

Плюс ваші користувачі зрозуміють, що ви зацікавлені в їх спокої і в поліпшенні роботи вашої компанії. Зазвичай, навіть ті, хто спочатку скаржився і намагався посваритися, після правильних відповідей будуть частіше писати вам на що звернути увагу, але вже в набагато більш ввічливій формі.


Навчіться самостійно налаштувувати рекламу. Найповніший курс по роботі з таргетованою рекламою Facebook/Instagram від THELAB Agency.


Відео-курс по таргету


Про що спілкуватися з підписниками в Direct і коментарях

Як не дивно, але у багатьох до сих пір виникає питання «Що таке Direct і як ним користуватися». Щоб зайти в повідомлення Дірект, у вашій стрічці зробіть свайп вліво (проведіть пальцем по екрану справа наліво).

  1. Про ваш продукт або послуги, коли вам пишуть. При цьому можна спілкуватися і в коментарях і в Direct. Де краще переписуватися питання спірне. Якщо вам написали питання в коментарі, а ви відповіли в Direct можете відразу очікувати, що ще кілька користувачів зададуть те саме питання в коментарях. Їм незручно, вам постійно докучають однаковими питаннями, але в цьому є свої плюси. По-перше, легше продати при особистому спілкуванні. По-друге, чим більше ви спілкуєтеся з користувачами в Direct тим вище піднімаються ваші пости в стрічці. Однак, перейти в Direct для користувача — це ще одна зайва дія, яку йому здійснювати просто лінь. А, знаючи, наприклад, ціну, яку ви сказали всім, хто цікавиться в коментарях, вони швидше за все самі вам напишуть, коли вирішать купити продукт.
  2. Негатив. Тут важливо, щоб і злий підписник, і інші користувачі побачили, що ви не ігноруєте. Але, якщо відповісти вам нема чим, а конфлікт розвивати в коментарях не хочеться відповідайте в Direct.
  3. Конкурси, акції та спеціальні пропозиції. Можете самі робити розсилку користувачам, а можете зробити так, щоб вони писали вам. GAP зробили цікавий конкурс. У ньому перші 15 користувачів, які написали в коментарі, автоматично стають учасниками конкурсу. Далі з ними спілкуються вже саме через Direct, розповідаючи про інші умови. Зазвичай, умовою було надіслати фотографію в одязі GAP.
  4. Ексклюзив. Пропонуйте своїм підписникам отримати додаткові матеріали або фото, або купони на знижку, або пробні продукти.
  5. Лідери думок. Створіть спеціальне співтовариство, в якому ви будете обговорювати з найбільш активними підписниками ваші інтереси. Підключайте лідерів думок і відомих людей.

Використовуйте всі можливості Instagram і стежте за виходом новий функцій. Та, звичайно ж, не забувайте як спілкуватися з користувачами в Instagram. Зараз всі хочуть особливого ставлення і виграє той, хто дає це відношення.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

2 Лайків