вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Розробляємо стратегію для Instagram аккаунта

Перш ніж почати робити що-небудь нове, ви напевно спочатку все плануєте. Як це буде, що вам потрібно, щоб все вийшло добре, які емоції ви відчуваєте. В SMM все так само. Правда в Instagram є деякі відмінності порівняно з іншими соціальними мережами. Розробляємо стратегію для Instagram аккаунта.

Розробляємо стратегію для Instagram аккаунта

Тому дуже важливо заздалегідь продумати стратегію просування. SMM-стратегія не описується парою слів в стилі «зробимо красиво, як ось там». Стратегія – тверезий і не найлегший розрахунок, який враховує всі фактори не тільки з точки зору продажу, але і психології, дизайну і реклами. 

Як правильно вести Instagram-аккаунт 

Просто почати постити фотографії не можна. Точніше можна, але це навряд чи принесе вам бажаний результат. Контент повинен бути цікавим саме користувачеві. Тільки коли у вас набереться достатньо підписників, можете почати рекламувати свої товари і послуги. До речі, Instagram – це не інтернет-магазин. Не потрібно додавати фотографії своїх товарів на білому тлі. А короткий огляд новинки дуже подобається користувачам.


Навчіться самостійно налаштувувати рекламу. Найповніший курс по роботі з таргетованою рекламою Facebook/Instagram від THELAB Agency.


Відео-курс по таргету


Етапи розробки стратегії для Instagram аккаунта

Розділіть вашу стратегію на кілька етапів. Для більш молодого аккаунта потрібна одна стратегія, а коли ви вже трохи розкрутитесь – інша. Не бійтеся змінюватися і пробувати. Швидше за все цим ви і будете займатися перший час. 

  1. Позиціонування. Для початку дізнайтеся, хто ви, і якими ви хочете бачити себе в Instagram. Ці два випадки можуть відрізнятися. Але вони формують імідж бренду. Тому важливо розуміти, що повідомлення, яке ви намагаєтесь донести користувачам своєю присутністю перед тим як почати вести Instagram.
  1. Цільова аудиторія. Визначте, хто ваша цільова аудиторія. Якого вони віку,стать, де живуть, чим цікавляться, де працюють, їх сімейний стан і так далі.
  1. Підписники. Вирішіть, яка кількість підписників прийнятно для вашого сегмента. На різних етапах просування воно може бути абсолютно різним. Вам потрібно розуміти, які дії призведуть до збільшення кількості підписників, а які призведуть до відписки. Відписки – не завжди погано. Особливо, якщо ви міняєте спеціалізацію або стратегію для того, щоб залучити зовсім іншу цільову аудиторію. Але краще все-таки створити декілька акаунтів під різні цільові аудиторії.
  1. Контент. Також ви повинні визначити для себе, який контент буде публікуватися. Він повинен бути цікавим саме підписнику. Не вам, а їй. Пропишіть, які матеріали ви будете публікувати: фото, відео, картинки, історії. Також важливо вирішити, якого типу буде цей контент і в якому співвідношенні. Можливо, вам потрібно постити більше розважального контенту ніж продає або повчального. Все залежить від тематики вашого облікового запису і від того, як ви будете себе позиціонувати. Якісний контент, особливо в Instagram – штука недешева. У хороших і популярних акаунтах над кожним фото і відео окремо працюють фахівці. Тому вам важливо знати скільки ви готові витратити на контент, а скільки ні.
  1. Час і частота публікацій. Ось це те, що потрібно постійно змінювати і постійно тестувати. Визначити найкращий час ви можете за допомогою статистики. Але це тоді, коли у вас набереться достатня кількістьпідписників. На початку, можете проаналізувати цю інформацію у конкурентів. Більшість користувачів Instagram перевіряють свою стрічку мінімум один раз в день, а то і по кілька разів. Тому вирішите, як часто будуть виходити нові посади і, як часто ви зможете надавати матеріал для них. Можна пару раз в день, можна пару раз в тиждень, лише б була закономірність. Стратегія Instagram Стратегія не обов’язково повинна бути одна. Спробуйте і продовжуйте з тією, яка працює краще за все. І, завжди тестуйте і аналізуйте. Тільки так можна домогтися найкращих результатів і ви більше не будете задаватися питанням як же набрати більше лайків в Instagram.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

1 Лайків