Порівняно недавно (особливо, якщо порівнювати з усією історією існування Instagram) в одній з найпопулярніших соціальних мереж з’явилися Stories — «історії», «моменти», «розповіді». Тобто фотографії, які зберігаються тільки добу і бачать тільки зацікавлені користувачі. Stories в Instagram вже протягом довгого часу не здають позиції, тому, не дивлячись на кількість статей про цю функцію, ми вирішили розповісти вам, як правильно використовувати Stories і яку послугу вони зроблять вашому бізнесу.
Instagram Stories, що це таке?
Stories в Instagram — це публікації, які «живуть» 24 години. Вони були створені для того, щоб показувати друзям швидкоплинні фото і відео, якими не хочеться засмічувати акаунт в Instagram. До того ж вони не будуть висвітлюватися в загальній стрічці. Stories знаходяться в самому верху стрічки, тому ваші фото будуть бачити тільки ті друзі, які самі цього хочуть.
Навіщо вам це?
Знову ж повторимо, що Stories створені для не дуже-то і важливих публікацій, які не «заслуговують» місця у вашій стрічці, але поділитися нею зі своєю аудиторією вже дуже хочеться. А також вони постійно нагадують про вашу компанію користувачам, що підвищує ефективність акаунта.
Як подивитися Інстаграм Сторіс ?
Не сумніваємося: якщо у вас є акаунт в Instagram і хоча б 10 підписок, хоча б один з них розміщує у себе Stories. Перевірити це дуже легко: над стрічкою публікацій ви побачите аватарки ваших друзів, які розмістили Stories в Instagram. При натисканні на них ви побачите одну або кілька фотографій або відео, які самі будуть гортає з проміжком в 10 секунд. Після перегляду друг отримає повідомлення про перегляд вами його Stories.
Не відкладайте на потім перегляд Stories, адже через добу вони зникнуть, і ви так і не дізнаєтеся, що хотів показати вам один.
Відео-курс по таргету
Як створити Історію в Інстаграм?
Створити Stories простіше простого.
- Натискаєте на плюсик вгорі стрічки біля вашого аватара або робите свайп від краю екрану вправо і вам відкривається камера.
- Ви можете зробити моментальний знімок або вибрати з наявних, які були зроблені за останню добу. У першому варіанті ви просто натискаєте на значок камери для фото або затискаєте його для запису відео. У другому варіанті просто зробіть свайп вниз, і вам відкриються останні фотографії та відео./
- Після вибору знімка ви можете його обробити: додати фільтр, текст, емодзі, малюнок.
- Готово! Натискаєте на галочку і ваша Stories опублікована.
І це все? А як же налаштування та перегляди Stories в Instagram?
Тепер після публікації Stories в Instagram ви можете побачити, хто переглянув вашу публікацію і які коментарі залишив. Також у вас є можливість налаштувати, хто може бачити ці публікації і хто може коментувати. Все це робиться за допомогою свайпа вгору під час перегляду Stories. Більше інформації ви побачите в статистиці.
InstaStories для бізнесу
Не тільки особисті акаунти можуть створювати Stories в Instagram. Ця функція доступна і корпоративним акаунтам. Таким чином ви можете привернути увагу ваших підписників до певного посту, до нового конкурсу або акції, адже він буде видний не в стрічці, а в самому видному місці. До того ж Stories – досить загадкова функція. Користувач розуміє, що якщо він не перегляне цю публікацію протягом 24 годин, вона пропаде, і він так і не дізнається, що ви хотіли йому розповісти. А раптом він пропустить розіграш?
Але не тільки цим вигідні Stories корпоративним акаунтам. У Instagram ви можете налаштувати рекламу на Stories. Тільки в цьому випадку ваші історії будуть видні не передплатникам, а цільовій аудиторії. Ваш пост не перегорнути разом з іншими публікаціями в стрічці, він буде виділений зверху, а нова аватарка безсумнівно зацікавить потенційного підписника.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.