Клієнти: Інтернет магазин з продажу ізраїльських засобів по догляду за волоссям
Цільова аудиторія: жінки 22 – 45 років з Росії.
Період роботи роботи: червень – вересень 2014</span
Завдання: залучення через таргетовану рекламу у ВКонтакті цільових підписників
Методи роботи: налаштування і ведення таргетованої рекламної компанії у соціальній мережі у ВКонтакті
Кейс по таргетованій рекламі ВКонтакті. Результат рекламної компанії:
За час роботи з нашим SMM агентством вартість підписки на співтовариство у клієнта зменшилася до 12 рублів (4 грн.), А ціна переходу до 3,6 руб (1,2 грн.). CTR рекламної компанії у ВКонтакті значно зріс і тримається у середньому на рівні 0,130%, що є хорошим показником у таргетованій рекламі ВКонтакті, і говорить про хорошу клікабельність оголошень.
Фахівці нашої агенції добилися такого результату, зберігши потрібну цільову аудиторію для клієнта, тобто це не просто підписки і кліки по оголошеннях, це – цільові підписники, потенційні покупці. Які також активно ведуть себе у спільноті.
Розподілення за статю і віком
Розподілення за статтю і віком в розрізі вікових груп
Кейс по таргетованій рекламі ВКонтакті. Висновок
Таким чином результатом співпраці клієнта з нашим агентством стало досягнення наступних показників:
- Налаштування і запуск таргетованої реклами ВКонтакті
- CTR> 0,130%
- Ціна переходу 3,6 руб. (1,2 грн.)
- Ціна підписника- 12 руб. (4 грн.)
- За три місяці роботи понад 1 500 цільових підписників, які згодом стають клієнтами.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.