вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Кейс по таргетованій рекламі ВКонтакті

Клієнти: Інтернет магазин з продажу ізраїльських засобів по догляду за волоссям

Цільова аудиторія: жінки 22 – 45 років з Росії.

Період роботи роботи: червень – вересень 2014</span

Завдання: залучення через таргетовану рекламу у ВКонтакті цільових підписників

Методи роботи: налаштування і ведення таргетованої рекламної компанії у соціальній мережі у ВКонтакті

Кейс по таргетованій рекламі ВКонтакті

Кейс по таргетованій рекламі ВКонтакті. Результат рекламної компанії:

За час роботи з нашим SMM агентством вартість підписки на співтовариство у клієнта зменшилася до 12 рублів (4 грн.), А ціна переходу до 3,6 руб (1,2 грн.). CTR рекламної компанії у ВКонтакті значно зріс і тримається у середньому на рівні 0,130%, що є хорошим показником у таргетованій рекламі ВКонтакті, і говорить про хорошу клікабельність оголошень.

Фахівці нашої агенції добилися такого результату, зберігши потрібну цільову аудиторію для клієнта, тобто це не просто підписки і кліки по оголошеннях, це – цільові підписники, потенційні покупці. Які також активно ведуть себе у спільноті.

Статистика реклами в ВКонтакті
Розподілення за статю і віком


Розподілення за статтю і віком в розрізі вікових груп

Кейс по таргетованій рекламі ВКонтакті

Кейс по таргетованій рекламі ВКонтакті. Висновок
Таким чином результатом співпраці клієнта з нашим агентством стало досягнення наступних показників:

  • Налаштування і запуск таргетованої реклами ВКонтакті
  • CTR> 0,130%
  • Ціна переходу 3,6 руб. (1,2 грн.)
  • Ціна підписника- 12 руб. (4 грн.)
  • За три місяці роботи понад 1 500 цільових підписників, які згодом стають клієнтами.

Замовити

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків