вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

6 табу SMM-ника, або що категорично не можна робити при просуванні в соціальних мережах

Будь ви засновником молодого стартапу або досвідченим бізнесменом, рано чи пізно ви наважуєтеся на просування в соціальних мережах. Ви можете залучити кращих піарників, аналітиків і маркетологів для розробки SMM-стратегії, складання медіа-плану, але всього одна помилка в соціальній мережі може коштувати вам репутації. Читайте про 6 табу SMM-ника в нашій статті.

Ми вже писали про типові помилки при просуванні в соціальних мережах. Їх можна легко виправити, але що говорити про такі, які можуть серйозно зашкодити іміджу компанії?

Багато з вас пам’ятають фейли великих компаній, які просуваються в соціальних мережах. Про них говорили багато, довго, і все це влетіло їм у чималу копійку. А всьому виною — один невдалий пост, виставлений в одній з соцмереж. В середньому в рік компанії зазнають збитків у розмірі 4,3 млн доларів через такі помилки! Давайте розглянемо приклади постів, які ні в якому разі не повинен публікувати SMM-щик.

6 табу SMM-ника

 

Автоматичні відповіді

Багато хто забуває, що соціальні мережі створені для спілкування, в першу чергу. А головне завдання SMM-ника — створити активність і залученість користувачів в співтоваристві. Навіть якщо ваші передплатники почали залишати коментарі до постів, не відповідайте їм як робот. Це тільки відштовхне людей, адже заготовлені відповіді виглядають як спосіб відв’язатися від людини. Автоматизація — річ хороша, але тільки не там, де людину замінити неможливо.

Видалення коментарів

Не всі компанії готові терпіти негативні відгуки в їх сторону, тому часто, аби створити позитивний образ, вони просто їх видаляють. Їм здається, що ніхто цього не помітить, але споживачі знають, що не буває компаній з ідеальною репутацією. І в підсумку замість того щоб прислухатися до відгуків і показати, що в компанії зацікавлені в поліпшенні сервісу та послуг, вони ігнорують підписників.

Пряма реклама

Подумайте: ви б підписалися на сторінку компанії (неважливо, якої), яка постійно говорить, яка вона гарна і класна, і що ви повинні купити у них що-небудь? Користувачі ненавидять пряму рекламу. Вони підписуються на спільноти в соціальних мережах, які можуть дати їм унікальну, цікаву і корисну інформацію.

Глобалізація соціальних мереж

Напевно, не всі ще компанії зрозуміли, що Facebook, наприклад, поширений у всьому світі, а ВКонтакте — на території колишнього СНД і країнах Східної Європи. І багато з вас пам’ятає велику помилку компанії Coca-Cola, яка в 2016 році створила інтерактивну карту і приписала Крим до Росії. Тоді на них обрушилися негативні відгуки українців з загрозою бойкоту їхньої продукції. Після офіційних вибачень Coca-Cola “повернула” Крим в Україну, і тоді вже в них полетіли тапки з боку росіян. Як підсумок — багато даремно витрачених грошей, втрачених клієнтів, два офіційних вибачення і звільнений маркетолог. Не забувайте, що при бажанні привернути постом певний прошарок населення ви можете втратити інших клієнтів.

Несмішний гумор

У будь-якій спільноті повинен бути розважальний контент, але не варто з ним переборщувати (тільки якщо у вас не співтовариство з анекдотами). Особливо небезпечно жартувати на делікатні теми, як вчинив досить знаменитий у ВКонтакте паблік MDK. Два роки тому вони невдало пожартували щодо смерті популярної співачки Жанни Фріске, що викликало шквал негативу у їхню адресу, з загрозою закрити спільноту. Тому навіть найпримітивніші жарти варто проаналізувати 10 разів перед тим, як виставляти їх на свою сторінку.

Жебрацтво

Що можна віднести до жебракування лайків в соціальних мережах?

  • прохання поставити лайк, підписатися або написати свою думку;
  • фрази в стилі «давайте подивимося, скільки нас не палять»;
  • пости «на слабо», які навіть не просять, а «змушують» поставити лайк запису.

Запам’ятайте ці пункти і ніколи не публікуйте подібні пости в своїх спільнотах. Це дешевий хід, який так і каже: «Ми не склали стратегію просування, не знаємо, що ми можемо вам дати, і у нас немає хороших ідей. Але нам скоро здавати звіт, тому поставте, будь ласка, лайк, щоб нас не звільнили».

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків