вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Помилки в контенті: як їх не допустити

ПОМИЛКИ В КОНТЕНТІ: ЯК ЇХ НЕ ДОПУСТИТИ

Контент — інформація, яку ми публікуємо в соціальних мережах для наших читачів. Це може бути текст, зображення або відео. На жаль, багато компаній мало приділяють уваги його якості, допускають помилки в контенті і тому втрачають своїх теперішніх і можливих читачів, а також марно витрачають стільки сил і бюджету. Давайте розглянемо основні правила роботи з контентом, щоб ваша робота давала хороші плоди.

Аналізуйте

Контент-маркетинг в соціальних мережах насамперед — цілі, за допомогою яких компанія отримує бажані результати. Тому важливо точно їх визначити, розставити серед них пріоритети і правильно підібрати інструменти для їх просування.

Радимо постійно моніторити аналітику ваших соціальних сторінок, щоб вчасно коригувати контент-стратегію або сам контент. Аналізуйте сторінки конкурентів, дивіться які прийоми і методи допомагають досягти поставлених цілей, а що не приносить зовсім результатів.

Визначте ЦА

Створюючи контент, чітко пропишіть вашу цільову аудиторію. Уявіть образ людини, якій може бути цікава ваша інформація або продукція. Хто вона, чим займається, що любить, як проводить вільний час, чим захоплюється та інше.

Присвятіть достатньо часу на вивчення своїх читачів. Подивіться, на що вони підписані, що публікують, що репостять, в яких конкурсах і активностях беруть участь, на які заходи ходять та інше. Подібна інформація допоможе визначитися з новими рубриками, інтерактивами, подачею інформації і т.д.

Відповідайте формату соціальної мережі

Вибирати соціальну мережу для просування компанії потрібно в залежності від товару або послуги, яку ви продаєте. Наприклад, якщо ви власник бренду одягу, то вам підійде Instagram, де ви зможете яскраво і стильно продемонструвати свій товар. Якщо ви займаєтеся установкою кондиціонерів, сторінка  вам тут може і не знадобитися для просування послуг, адже ваша послуга зовсім не користується попитом на цьому майданчику.

Враховуйте ідеальне співвідношення різного роду контенту. Сюди належить не тільки текст, відео, зображення, а також тематика постів: корисна чи цікава інформація, акційний або товарний пост, інтерактив, конкурс та інше.

І не варто забувати, що наповнення сторінки має бути оптимізовано для тих пристроїв, якими найчастіше користуються ваші підписники.

Графік публікації постів

Час публікації контенту має прямий вплив на досягнення цілей, наприклад, на кількість охоплення, взаємодії і навіть продажів. Тому необхідно проаналізувати час найбільшої активності ваших підписників. Рекомендуємо використовувати статистику, щоб правильно планувати пост для збільшення охоплення.

Унікальний контент

Сучасних передплатників не так легко здивувати й зацікавити читати публікації. Повторюваний пост в стрічках нікому не захочется читати. Та й банальний, без «родзинки» — теж. Тому важливо створювати унікальний контент, використовувати лише актуальну інформацію, своєчасно реагувати на останні новини та події.

По можливості використовуйте графіки та діаграми, так цифри і показники легше сприймаються читачами.

І не забувайте втілювати яскраві і несподівані ідеї! Створюйте незвичайні фотосесії продукції, експериментуйте з подачею інформації, використовуйте всілякі інструменти соціальних мереж та інше.

Дотримуйтеся однієї тематики

Якщо ваша компанія продає техніку, то публікуйте контент, який безпосередньо пов’язаний з вашою діяльністю: товарні пости, новинки в інноваційному світі, цікаві факти про бренди або історію появи тієї чи іншої продукції. Не потрібно намагатися писати про все і відразу: про техніку, їжу, гороскоп чи одяг. Читачам швидко набридне інформаційна каша, і ряди ваших підписників значно стануть рідше.

Не використовуйте один контент на кілька соціальних мереж

Якщо людина підписана одразу на кілька ваших соціальних сторінок, а ваш контент повністю дублюється, її цікавість швидко зникне і вона відпишеться від декількох. Та й сам контент не може бути повністю ідентичним для різних соціальних мереж, адже кожна має свої стандарти і особливості.

Не приділяйте увагу лише одній соціальній мережі

Контент повинен бути однаково цікавим, актуальним і яскравим. Уявімо ситуацію, що людина спочатку зайшла на сторінку Facebook, яку SMM-ник веде абияк. Вона точно не зацікавиться вами і швидко покине сторінку. Ось ви вже і втратили представника потенційної аудиторії.

Перевага якості над кількістю

Текст може бути величезним, але абсолютно не корисним для читача. Краще маленький, але інформативний пост, ніж великий, але який складається з однієї води. Якщо у людини зламався телевізор, вона хоче побачити детальну інструкцію його лагодження, а не крутий опис цієї техніки. Пост повинен вирішувати проблему, надавати тільки необхідну інформацію.

Те ж стосується і кількості постів за певний період. Краще зробити 1-2 якісні публікації в тиждень, ніж кожен день виставляти другосортні пости.

Читабельність тексту

Структура і оформлення поста важливі для його сприйняття. Підписник не стане витрачати час, щоб читати суцільний і незрозумілий текст.

Щоб спростити його, потрібно використовувати розбивку по абзацам, нумеровані і маркіровані списки, виділення окремих фрагментів тексту (жирний, курсив, цитата), правильно підбирати підзаголовки, ілюстрації (фото, інфографіка, скріншоти) і т.д.

Користувачі соціальних мереж більше полюбляють візуальний контент, адже він не має такого змістового навантаження, як будь-який текст в публікації. Значна кількість тексту на зображенні ускладнює сприйняття, особливо якщо це сторіс.

Добре розбирайтеся у власній продукції або послузі

Якщо ви будете часто допускати помилки в описі або можливостях того, що пропонуєте підписникам, довіра до вас зменшиться, що загрожує негативними коментарями, відписками, і навіть падінню продажів або замовлень послуг. Помилки будуть сприйматися, як недостовірна чи брехлива інформація, тому важливо публікувати тільки перевірену інформацію.

Не використовуйте мати

Навіть якщо ваш Tone of voice дозволяє говорити з читачами на ти і молодіжним сленгом, немає необхідності використовувати ненормативну лексику. Не всі це сприймуть позитивно, а когось це зовсім може образити.

Не кричіть на свою аудиторію

Час, коли важливе можна було виділяти великими літерами вже давно минув, і зараз дуже ріже око читачів. Що ще гірше, повторна публікація одного поста. Звичайно, хочеться не загубитися в стрічці новин, але настирливість вам теж не зіграє на руку.

Не зловживайте обмеженим контентом для підписників

Нерідко бренди пропонують читачам отримати унікальну інформацію за певні дії. Але не завжди вона того варта. Щоб ваші фоловери не відчували обман і переоціненість пропозиції, переконайтеся, що ваш контент дійсно корисний і цінний.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

1 Лайків