Напевно, на сьогодні, мало користувачів інстаграм, та й втім всіх соціальних мереж, хто ще не чув про хештег нічого жодного разу. Але, я все ж таки повторюся. Хештег — це ключові слова, які допомагають шукати інформацію за потрібною вам темою. Використовується та застосовується хештег, в основному, в соціальних мережах. Якщо вас цікавить певна тема, то за допомогою хештега набагато простіше знайти в безодні публікацій тільки ті, які мають відношення до вашої теми.
Саме тому, ми хочемо підкреслити як важливо включати хештеги до ваших постів. Але, є ще краще варіант! Ви можете створити свій унікальний хештег. Як це зробити? Читайте далі.
Яким повинен бути унікальний хештег?
- Орігінальний. Чим вдаліше ви підберете власний хештег, тим краще ви зможете з його допомогою оцінити його ефективність. Так він не зможе загубитися на просторах глобальної мережі. Тому в складі унікального хештега не варто використовувати загальні слова.
- Яскравий. Так, використовувати виділення кольором не можна, він горить тим же синім відтінком, що і будь-яке посилання. Але, можна зробити його таким, що запам’ятовується. Хештег дає можливість ефективно використовувати його і після події! Трохи чіткості, виразності та максимальну відповідність з тематикою заходу. Важливо! Хештег не повинен бути довгим, так його точно не запам’ятати!
- По розміру. Короткі хештеги легше запам’ятовуються, і ймовірність їх укорочення при репості мінімальна. Такі поєднання частіше беруть для використання в інших видах ЗМІ. Не варто повторювати подвиг з #НайДовшийХештегуСвіті, тому що такий вже існує (Рекламне агентство з Кентуккі створило найдовший хештег у світі). Одного досить! У вас інша мета — швидкий пошук для читачів!
Логічний. Ефективність використання вашого хештега тримається на двох китах — сталість і послідовність. Якщо ви придумали хештег для вашого заходу — використовуйте його максимально. Застосовуйте його в будь-яких повідомленнях, що стосуються даної події — і ваша аудиторія незабаром підхопить цю ідею.
І ще трохи корисної інформації:
Поради щодо використання хештега!
- Підходить для будь-якого місця в тексті. Хоча найчастіше хештеги розміщують на початку або в кінці запису.
- Понад три — натяк на спам. Рекомендуємо виділяти в тексті не більше трьох ключових слів.
- Підтримує цифри: #топ_5ідей. Однак, спеціальні символи, пробіли, знаки пунктуації, зірочки, знаки оклику та питання не використовуються.
- Працює на різних мовах.
- Може складатися з двох-трьох і більше слів.
- Після публікації ставати клікабельним посиланням, клікнувши на хештег, ви будете бачити інформацію по даному запиту.
- Соціальні мережі у яких активно публікують: Instagram, Facebook, Pinterest, Google+, Vimeo, Flickr, Tumblr, ВКонтакте.
- Використовуйте брендові назви своєї компанії, товару або послуги.
- А також, повідомляйте всім, що вас можна знайти за унікальним хештегом #НасМожноЗнайти.
- Користуйтеся сервісами для аналізу популярних хештегів. Наприклад, hashtags.org.
- Ніяких авторських прав ви не отримаєте. Так що будьте готові, що ваш унікальний хештег можуть використовувати й інші користувачі.
- Допоможіть користувачам перестати скролити вашу стрічку. Потрібно всього лише упорядкувати контент на сторінці, створюйте унікальні назви для рубрик та додавайте до певного повідомленням хештег рубрики.
- Нагадуйте про себе. Діліться хештегом завжди і всюди. І не забувайте про унікальність!
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.