вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Як просуватися салону краси в соціальних мережах?

Перш ніж приступити до просування в соціальних мережах, потрібно визначитися з цілями і завданнями, які ви ставите перед просуванням. Ви повинні чітко розуміти, що в результаті хочете отримати від соцмереж. А найголовніше — розібратися, чи можуть соцмережі вам це дати. Адже це всього лише інструмент роботи з цільовою аудиторією, а не чарівна таблетка, яка вирішить всі завдання бізнесу.

Які можуть бути цілі і завдання для салонів краси? В першу чергу, це збільшення кількості відвідувачів, потім збільшення лояльності та впізнаваності, а також збільшення середнього чеку.

Як просуватися салону краси в соціальних мережах?

Після того як ви визначилися із завданнями і цілями, потрібно зрозуміти в яких соціальних мережах їх можна реалізувати. Соціальних мереж більше ніж Facebook і Instagram — вони відрізняються своєю аудиторією, можливостями, форматами і т.д. А ще є месенджери, які наче і соцмережі, але в той же час і ні. Радимо ретельно вивчити це питання.

Для салону краси підійде Instagram, оскільки основна цільова аудиторія це жінки, а в цій соцмережі їх набагато більше, ніж чоловіків. Також за допомогою Instagram можна збільшити впізнаваність (конкурси) і середній чек (дарувати промокоди на додаткові товари і послуги).

Как продвигаться салону красоты в социальных сетях?

Дуже важливим є аналіз ваших конкурентів. Потрібно вибрати 10-12 ваших основних конкурентів і вивчити їх роботу в соціальних мережах.

Що аналізувати:

  1. Які соцмережі використовують і чому?
  2. Скільки підписників у кожній з соцмереж?
  3. Якою мовою ведуть соцмережі (це теж буває дуже важливо)?
  4. Як часто роблять постинг і чому?
  5. Оформлення спільнот?
  6. Чи співпрацюють з лідерами думок (блогерами), які формати цієї співпраці?
  7. Який tone of voice у конкурентів?

Зробіть собі таблицю в Excel, де всі дані внесіть у відповідні рядки, після чого обов’язково зробіть висновки із зібраного матеріалу, в іншому разі вся виконана вами робота не матиме сенсу.

Після аналізу конкурентів обов’язково складіть портрети вашої цільової аудиторії (саме портрети, не один, а декілька). Чим краще ви сегменуєте вашу ЦА, тим простіше буде її шукати в соціальних мережах і налаштовувати на неї рекламу. І тим більше і дешевше клієнтів ви зможете залучити.

За якими критеріями можна сегментувати ЦА?

Стандартні — стать, вік, дохід, географія. Також можете сегментувати за частотою відвідування, послугами, кількістю послуг за раз і т.д.

На цьому етапі вам потрібно максимально детально розібрати вашу цільову аудиторію і розглянути її під мікроскопом.

Нагадаємо, чим більше різних сегментів ви зробите зараз, тим простіше вам або агентству, яке ви візьмете, буде знайти цю аудиторію в соцмережах, запропонувати їй більш релевантний продукт і, як наслідок, домогтися від неї потрібних вам дій, які приведуть вас до фінансового результату.

Крім того, після сегментування вам потрібно прописати болі вашої ЦА під кожен сегмент і шляхи вирішення цих болей за допомогою вашого продукту і / або послуги.

Наступний етап після того, як ви визначилися з соцмережами, ЦА і проаналізували конкурентів, — зрозуміти, який формат присутності буде у вас в соцмережах, іншими словами як ви будете представлені. Це може бути сторінка салону, співтовариство за інтересами (клуб любителів манікюру) або ще щось. Вирішувати вам. На кожен формат буде своя контентна стратегія і стратегія рекламного просування. Десь потрібно буде продавати «в лоб», десь за допомогою «партизанського» маркетингу. А десь зовсім не продавати, а працювати над залученням.

Виходячи з формату, починайте розробляти вашу контент-стратегію (якщо формат передбачає контент-маркетинг), медіа-план на місяць, рубрикатор, а також контент-план на тиждень.

Після контенту приступайте до визначення форматів рекламної кампанії. Під кожен сегмент пропишіть свою пропозицію, свій текстовий і візуальний посил і починайте пілотну рекламну кампанію. Тестуйте всі можливі варіанти в перший місяць роботи, щоб починаючи з другого у вас вже були продажі. Чим більше тестів ви зробите у пілотній кампанії, тим кращий результат ви отримаєте в основний.

Які є формати рекламної компанії?

  • Трафік.
  • Конверсії.
  • Залученість.
  • Підписки.
  • Ліди.

І ще один момент, який варто вивчити перед стартом просування, — модерація.

Ви повинні прописати для себе чи фахівця, який буде працювати над проектом, як реагувати на ту чи іншу ситуацію, що робити в тому чи іншому випадку. Особливо прописати роботу з негативом, види негативу і боротьбу з ним.

Как продвигаться салону красоты

І наостанок, обов’язково ставте для себе KPI (англ. Key Performance Indicators) — ключові показники ефективності. Визначте, за якими метриками ви будете оцінювати ефективність роботи в соцмережах.

Важливо! Метрики повинні бути вимірні і залежати від соцмереж. Не можна ставити в KPI, наприклад, поліпшення ставлення клієнтів до салону (так як ви його не можете виміряти числом), продажі (так як вони не повністю залежать від соцмереж) або кількість переходів на сайт (якщо у ви не користуєтеся Google Analytics).

А для тих, хто розуміє, що кожен повинен займатися своєю справою, щоб отримувати найкращий результат, ми пропонуємо замовити просування вашого бізнесу у нас в Агентстві зі знижкою на перший місяць роботи у розмірі 15% за промокодом «THE SALON» (просто скажіть цей код менеджеру під час телефонної розмови або вкажіть під час заповнення заявки).

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків