вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Таргетована реклама для іноземних ВНЗ – кейс THELAB Agency

Клієнти: компанія, яка надає послуги зі сприяння на вступ до вищих навчальних закладів Західної Європи.

Цільова аудиторія: учні старших класів (15-18 років), випускники / абітурієнти (17-22 року), батьки випускників / абітурієнтів (35-50). Геолокація аудиторії – Україна. Інтереси аудиторії: навчання за кордоном, освіта європейського рівня, європейські ВНЗ, диплом міжнародного зразка, освітні програми за кордоном.

Період роботи рекламної кампанії: жовтень – листопад 2017 року

Завдання: залучення цільових підписників на сторінки клієнта в соціальних мережах Facebook і Instagram, збільшення показника залучення та взаємодії підписників із публікаціями.

Методи роботи: створення рекламних кампаній з відповідними цілями на платформах Facebook і Instagram. Тестування напрямків рекламних кампаній, оголошень, аудиторій. Оптимізація кампаній за підсумками тестування.

Результат рекламної кампанії: за період роботи фахівців нашого SMM агенції були досягнуті наступні результати.

Таргетована реклама для іноземних ВНЗ

Завдяки тестуванню рекламних кампаній за різними параметрами, дослідженням поведінки цільової аудиторії і відповідних змін в стратегії таргетованої реклами, нам вдалося оптимізувати роботу рекламних кампаній, що призвело до збільшення показників залученості, підписок, переходів / кліків по посиланню і охоплення користувачів. Також вдалося знизити вартість таких показників, як вартість за залученість для публікації, вартість підписки і вартість кліка по посиланню.

Вартість підписки на Facebook склала 4.6 грн, що нижче в 2 рази, ніж середня ціна підписок на Facebook. Вартість за залученість для публікації склала 1.13 грн, що також нижче середньої вартості на Facebook.

Таргетована реклама для іноземних ВНЗ

Гарні результати були досягнуті за підсумками рекламної кампанії через Stories на платформі Instagram. Вартість кліка по посиланню в Instagram склала 0.28 грн, що є досить низькою ціною в порівнянні з середньою вартістю в Instagram. Середній показник CTR реклами в новинній стрічці за 2 місяці склав 0,36%, через Інста-сторіз – 0,67%.

Продвижение ВУЗа в ФБ

Статистика рекламної кампанії.

Аудиторія, яку ми залучили для сторінки клієнта, є цільовою. Значить, що клієнт отримав не тільки високі показники, а й потенційних споживачів своїх послуг.

Таргетована реклама для іноземних ВНЗ

За результатами статистики видно, що найактивнішою аудиторією на платформі Facebook є аудиторія “батьки”.

Цільова аудиторія для ВНЗ

Кількість цільових передплатників за два місяці зросла з нуля до 1713 чоловік.

Таргетована реклама для іноземних ВНЗ кейс

За результатами статистики видно, що самої активними аудиторіями на платформі Instagram є “учні старших класів” і “абітурієнти”. На даний момент маємо 858 підписників.

Також видно, що публікації охоплюють не тільки наявних підписників аккаунта,

Таким чином, підбиваючи підсумки рекламної кампанії, можна сказати наступне:

  • Незважаючи на не сезон, кількість заявок і звернень була великою;
  • Кількість потенційних клієнтів, які підписалися на співтовариства понад 2000 осіб за два місяці;
  • Відсутність сайту, не завадила генерувати ліди через соціальні мережі;
  • Вартість залучення підписників і лідов – нижче очікуваних;
  • Пілотну кампанію можна назвати успішною.

Замовити

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

2 Лайків