вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

LinkedIn Ads: все і трохи більше

LinkedIn —  нетипова соціальна мережа. Має яскраво виражений професійний характер. Самі творці позиціонують LinkedIn як мережу, спрямовану на пошук і встановлення ділових зв’язків. Багато хто відмовляється від реклами на даній платформі, вважаючи, що вона виключно для рекрутерів і претендентів на роботу. Ми вважаємо, LinkedIn —  відмінний майданчик для B2B. Чому? Позиціонування говорить само за себе. Користувачі в профілі вказують максимум інформації про себе. Профіль дійсно виглядає як резюме. Знайти потрібного фахівця не складає труднощів, а налаштувати детальний таргетинг — тим більше. Давайте розбиратися по порядку.

LinkedIn Ads: створення рекламної кампанії

Для початку необхідно потрапити в рекламний кабінет. На головній сторінці ви можете відкрити вкладку «Для роботи» і у відкритому меню вибрати пункт «Розміщення реклами». А можете клікнути [тут].

LinkedIn Ads: создание рекламной кампании

Натиснувши кнопку «Створити рекламу», ви потрапляєте на сторінку «Вибрати рекламний продукт»

LinkedIn Ads: все и немного больше

Тут запропоновані три варіанти оголошень:

  • Спонсорований контент —  просування контенту вашої бізнес-сторінки.
  • Текстова реклама — звичайне оголошення з текстом і картинкою.
  • Повідомлення InMail —  відправка рекламних повідомлень цільової аудиторії.

Розглянемо створення оголошення в форматі текстової реклами. Для початку необхідно налаштувати обліковий запис: ввести назву, вибрати валюту і при необхідності пов’язати зі сторінкою компанієї або бренду. Наступний крок —  вводимо назву рекламної кампанії, вибираємо мову цільової аудиторії.

LinkedIn Ads:

Створення рекламного оголошення LinkedIn Ads

Вказуємо сайт, на який будуть спрямовані користувачі. Додаємо зображення, заголовок (до 25 символів) і текст (до 75 символів).

Создание рекламного объявления LinkedIn Ads

Справа можна переглянути, як буде виглядати оголошення в різних форматах. І переходимо до найцікавішого.

Визначаємо цільову аудиторію в LinkedIn Ads

Определяем целевую аудиторию LinkedIn Ads

Варіанти націлювання збігаються з настройками на інших платформах. Однак таргетована реклама в LinkedIn розкриває широкий спектр вибору сегментів аудиторії. На майданчику доступні наступні фільтри:

  • Географія —  вибираємо країну, регіон, область, місто (назви вводимо англійською).
  • Компанії — Ви можете вказати ім’я певної компанії, галузь в цілому і розмір компанії.
  • Посада —  можна вибрати конкретну посаду, посадові обов’язки або посадовий рівень.
  • Освіта —  вибір за місцем навчання (назви навчальних закладів слід шукати як на російській, так і на англійській мові), за спеціалізацією (широкий вибір напрямів) і за ступенем освіти (бакалаври, магістри і тд).
  • Навички —  настройка на аудиторію з конкретними навичками.
  • Групи —  таргет на аудиторію заданих спільнот.
  • Стать —  думаю, пояснювати немає необхідності.
  • Вік —  аудиторію можна вибрати тільки в рамках чотирьох вікових категорій: 18-24, 25-34, 35-54, старше 55.
  • Досвід роботи —  на шкалі можна вибрати від року до понад 12 років.
  • Контакти в компанії — додавання контактів першого рівня співробітників певної компанії.
  • І так само, як і на майданчиках при налаштуванні певного критерію можна додавати і виключати параметри.

Таргетинг в в LinkedIn Ads

Справа ви можете спостерігати передбачуваний розмір вашої аудиторії. Врахуйте, якщо кількість осіб становитиме менше 1000, ви не зможете запустити кампанію, поки не збільшите аудиторію.

Надалі ви можете створювати аудиторії не тільки в процесі створення рекламного оголошення. На панелі управління знайдіть розділ «Ресурси облікового запису» і у відкритому меню виберіть розділ «Аудиторії, що відповідають вимогам».

Можна вручну створювати аудиторії для різних кампаній. І також є можливість завантажити готовий список аудиторії.


Навчіться самостійно налаштувувати рекламу. Найповніший курс по роботі з таргетованою рекламою Facebook/Instagram від THELAB Agency.


Відео-курс по таргету


Встановлення бюджету і розкладу роботи кампанії

LinkedIn пропонує тільки два типи ставки: ціна за клік і ціна за 1000 показів. Мінімальна ставка за клік і за тисячу показів —  2 $ (що вже не дешево зокрема за клік). Є примітка, де вказано діапазон ставок інших рекламодавців для схожою аудиторії.

Перевагою реклами в LinkedIn є аукціонна модель утворення ціни. Як і в AdWords ви можете вручну вибирати більше значення ставки, тим більше, тут є підказка за ставками конкурентів. Мінімальний добовий бюджет —  10 $. Також можна налаштувати часовий період дії рекламної кампанії або до закінчення бюджету.

Далі необхідно заповнити платіжні реквізити. Коли ви створюєте перше оголошення (перший обліковий запис), ви створюєте і аккаунт в LinkedIn Ads. При активації знімається плата в 5 $ —  LinkedIn виконує перевірку валідації вашої карти. Надалі оплата буде повернена. Рекламна кампанія створена, обліковий запис активовано. Всі дані про кампанію ви зможете спостерігати в статистиці. Ефективність рекламної кампанії представлена ​​у вигляді діаграми і таблиці.

Статистика в LinkedIn Ads

LinkedIn Ads примеры

Параметри аналізу стандартні: можна вибрати показники певного формату реклами, за певний часовий період, діаграму можна аналізувати по конкретно заданому критерію. І окремо подається розділ «Демографічні дані», в якому критеріями аналізу є країна, регіон, компанія, галузь компанії, розмір компанії, посаду, посадовий рівень і посадові обов’язки.

Демография в LinkedIn Ads

Що необхідно для роботи в LinkedIn Ads

  • Не полінуйтеся і уважно вивчіть правила розміщення реклами на даній платформі.
  • Пам’ятати, що майданчик характерна малою клікабельністю. Наш досвід: за 3 дні роботи кампанії CPM ми отримали 11 кліків за 11 902 показів. За 2 дні роботи кампанії CPC — 6 кліків за 9 546 показів. Середня вартість за клік — 2,11 $.
  • Модератори перевіряють оголошення вручну. Процес може тривати пару днів.
  • Вибір валюти: для особистих сторінок валюта визначається автоматично (виходячи з місця розташування, яке зазначено в профілі), змінити її не можна; для бізнес-сторінок вибираєте валюту в процесі створення облікового запису, після створення також не можна змінити (зате можна створити декілька облікових записів).
  • Оскільки LinkedIn має широкі можливості таргетингу, вам слід детально дослідити цільову аудиторію.

LinkedIn — нетипова соцмережа. Має специфічну аудиторію. Соціальні мережі як Facebook, ВКонтакте носять більше розважальний характер. У LinkedIn приходять за новим досвідом, професійною інформацією та просування себе як фахівця. Ми вважаємо, що не дивлячись на специфіку майданчика, вона відмінно підходить для просування товарів і послуг в сегменті B2B. Наприклад, рекламу нового професійного обладнання для ресторанів зможуть побачити всі власники і керівники ресторанів. І це, погодьтеся, гарний спосіб для клієнтів. Пам’ятайте, детально налаштований таргетинг і в цілому грамотно організована рекламна кампанія дозволять добитися потрібних результатів. І ще, аудиторія в LinkedIn готова не тільки купувати. Є аудиторія, яка готова інвестувати.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

1 Лайків