вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Організація робочого дня SMM-щика або як вирватися із замкнутого кола нескінченної роботи

Як виглядає робочий день SMM-щика? Безкінечна робота та океан задач, як організувати свій день якщо працюєш з дому? Через цілодобову роботу у вас збився режим сну, та вихідні ви проводите не так, як хотіли? І у такому завантаженому графіку ви все одно ледве встигаєте робити все вчасно, хоча роботи, здавалося б не так вже й багато?

Користуйтеся порадами в цій статті і працюйте над самоорганізацією.

1. Відпочинок

Необхідно чергувати періоди активної роботи з відпочинком, а для цього потрібно засвоїти одну річ: працювати цілодобово — ненормально. Навіть улюблена робота може стати нестерпною і викликати огиду, якщо ви не будете відволікатися на щось інше.

Ви хочете втратити будь-який інтерес і бажання робити те, чим зараз займаєтесь? Тоді візьміть собі за правило: один день в тиждень — вихідний. Обов’язково. Без відмовок і причин сісти за роботу. Не перевіряйте соціальні мережі або рекламний кабінет — ви не зможете зупинитися.

Вийдіть на вулицю, зустріньтеся з друзями або знайдіть собі хобі. Один день — жодної роботи.

Girl blogger makes a snow angel in the like of social networks. Popularity on the Internet, seo traffic. Vector flat illustration

2. Піки активності

Ви відчуваєте, в який час доби вам краще працювати? Це може бути глибока ніч або ранок, а може середина дня. Проаналізуйте свої піки активності і відзначте періоди часу, коли ваш мозок легше вирішує будь–які завдання.

 

3. Робочий день SMM-щика

На основі аналізу піків активності складіть свій графік роботи. Навіть якщо він буде з перервою в середині дня на сон — складайте. Найголовніше зараз звикнути до режиму, пізніше можна його відкоригувати за необхідністю.

4. Перерви

У своєму графіку пропишіть обов’язкові перерви — на прийом їжі, розминку або перевірку електронної пошти. Тепер повісьте цей графік на стіну і дотримуйтесь його. Повірте, коли перед вами висить чіткий розклад — набагато легше йому слідувати, ніж плаваючим графіком в голові.

Графік можна коригувати і змінювати. Одного разу, можливо, вам захочеться почати працювати з ранку і до вечора, а не всю ніч. Тоді ви самі знайдете в собі сили це змінити.

5. Планувальник завдань

Записуйте всі справи: плануйте дні наперед, і паралельно додавайте нові завдання. І пам’ятайте: якщо ви щось не встигаєте, справа може бути в неосяжному обсязі робіт. Плануйте з розумом, і завжди залишайте вільний час для раптових завдань, які обов’язково з’являються щодня.

Плануйте в зручному для вас вигляді: блокнот, смартфон, замітки на ПК. Дуже зручно працювати з додатком Trello, де можна створювати дошки під кожний проект, додавати картки та пересувати їх згідно з готовності окремої задачі.

6. Оптимізація роботи

Подумайте, на яких етапах вашу роботу можна прискорити. Наприклад, якщо ви пишете контент кожен день, спробуйте один раз скласти його відразу на тиждень або місяць. Використовуйте сервіси відкладеного постингу, і включіть оповіщення про всі повідомлення, щоб не заглядати в соцмережі кожні 15 хвилин.

Робота буде набагато ефективнішою і легшою коли ви організуєте її правильним чином. Найскладніше — давати собі відпочинок, особливо якщо в такому режимі ви працюєте дуже давно. Але ви спробуйте і оцініть, наскільки вам буде приємніше розпочинати роботу кожного дня. 

Ми поділилися з вами як організувати робочий день SMM-щика, якщо вам сподобалась дана стаття — підписуйтесь на наші соцмережі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків