Залучення студентів на курси косметології через ВКонтакті
Клієнти: провідний український тренінговий центр (лідер освіти в індустрії краси) з філіями в регіонах України.
Цільова аудиторія: жінки 23-35 років, вся Україна.
Період роботи роботи: кінець грудня 2013 року – до теперішнього часу (січень 2014 року)
Завдання: залучення потенційних клієнтів (жінок 23-35 років) для проходження навчання в тренінговому центрі.
Методи роботи: наповнення спільноти цікавим і релевантним контентом, таргетована реклама, створення вірусних постів.
Результат рекламної компанії:
Зростання цільових відвідувачів спільноти:
На фото видно як виросла відвідуваність спільноти після початку роботи з нашим SMM агентством. Зростання склало приблизно 500%.
Цільова аудиторія:
З графіка прекрасно видно, що відвідують групу саме представниці цільової аудиторії жінки 23-35 років (понад 71%), а найбільше жінок 93%, що ще раз підкреслює що ми працюємо тільки з цільовою аудиторією замовника.
Також ми дуже педантично ставимося і до географії підписників наших клієнтів. Ми залучаємо тільки тих хто потрібні. Тим самим збільшуючи конверсію переходів на сайт і подальшу конверсію відвідувачів у покупців.
Динаміка зростання підписників під час роботи з нашою SMM командою:
За період роботи (1,5 місяця) в спільноту було залучено понад 1000 підписників, при цьому відсоток відписок (виходів з групи) коливається на рівні 4-5%, що говорить про релевантность аудиторії і тому, що підписники отримують в свої стрічки саме той контент, який вони очікують.
Активність учасників у спільноті:
Наша команда працює тільки білими методами, тому аудиторія спільнот наших клієнтів це релевантна, цільова аудиторія, що і відображається у статистиці охоплення (за рахунок репоста) і залученості (лайки, коментарі і т.д.)
Графік активності аудиторії:
Активність спільноти залежить більшою мірою не від кількості людей в ній, а від якості і кількості публікацій. Ми публікуємо 3-6 постів на добу, з розподілом за піковими годинах відвідування цільової аудиторій сайту в ВКонтакті. Це фото, відео контент, розважальний і навчальний. А також цікаві факти і звичайно ж продає контент.
Наші SMM менеджери вміють комбінувати всі ці види контенту для найкращого його сприйняття аудиторією.
Результати: За 1,5 місяці роботи з нашою командою клієнт отримав 1000+ підписників, які конвертувалися в клієнтів, а також підвищення впізнаваності бренду (мережі навчальних закладів) за рахунок великого охоплення цільової аудиторії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.