вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Просування бізнесу в Одноклассниках. Чи варто витрачати бюджет?

Однокласники — дуже специфічна соціальна мережа, яку SMM-спеціалісти рідко використовують для просування. У зв’язку із санкціями, в Україні доступ до ресурсу закритий. Тому наступна стаття буде корисна тим, чий продукт орієнтований на російськомовні країни пострадянського простору — Росію, Білорусь, Казахстан, Вірменію, Азербайджан.

Просування бізнесу в Одноклассниках. Аналіз аудиторії соціальної мережі

  • основна аудиторія — жінки (57%) і чоловіки (43%) у віці 35+;
  • 27% аудиторії — у віці 25-34 років;
  • 74% всіх користувачів відвідують майданчик, користуючись мобільними пристроями. З них 82% — на базі Android.

Практика показує, що аудиторія платоспроможна, адже регулярно користувачі обмінюються подарунками всередині мережі, загальна чисельність яких за місяць становить 1.6 мільярда рублів. З цього випливає висновок, що люди готові платити. Але спочатку потрібно завоювати їхню довіру.

Наприклад, самій соціальній мережі аудиторія довіряє: люди платять за тарифи і привілеї типу «Невидимка» або «VIP-тариф». Їм це потрібно, подобається — і вони готові за це платити. Тому міф про неплатоспроможність аудиторії розвінчаний.

Просування бізнесу в Одноклассниках. Чи варто витрачати бюджет?

Загалом, тут зібрався простий народ, яким цікаво спілкування зі старими знайомими, родичами і друзями. Вони люблять дивитися телевізор, зокрема — вітчизняні канали, і обговорювати стандартні теми.

Які продукти будуть користуватися попитом

Тепер ви маєте уявлення про аудиторію і напевно вже зробили висновок, підходять Однокласники для просування вашого бізнесу чи ні. Але перш, ніж зробити поспішні висновки, дочитайте статтю до кінця.

Просування бізнесу в Одноклассниках.

Товари в Одноклассниках

Ця аудиторія цінує практичність, і в той же час залишається дуже недовірливою. Тому хорошим попитом тут користуються:

  • товари для схуднення (в тому числі різні пояса і масажери, біологічно активні добавки, чаї, трави та інші «диво»-кошти);
  • товари для здоров’я (включаючи вітаміни, сувеніри фен-шуй, очисники енергетики, магічні камені і так далі);
  • для краси (одяг, взуття, крема, маски, прикраси і т.п.);
  • для дому (кухонне обладнання, постільні набори, все для саду та городу та інше).

Слід зазначити, що вартість подібного товару в ідеалі не повинна перевищувати 2 тисячі російських рублів — це ціновий діапазон, з яким аудиторія готова розлучитися без зайвого жалю.

Послуги в Одноклассниках. Просування бізнесу в Одноклассниках.

Знову-таки, люди цінують практичність і користь для себе і своїх близьких. Тому серед послуг добре просувати:

  • ремонт побутової техніки;
  • установку вікон, дверей;
  • будівництво будинків, дач під ключ;
  • виготовлення товарів ручної роботи під замовлення (в тому числі, портрети, сувеніри, прикраси, листівки);
  • проведення семінарів та курсів з психології, езотерики, вихованню дітей.

Цінова категорія тут буде істотно вище, адже люди готові платити за квартири, створення затишку і турботу про своїх близьких.

Підіб’ємо підсумок: все просте, практичне і обов’язково корисне в межах 2 тисяч рублів буде легко продаватися в Одноклассниках. Головне правило — це викликати у користувачів довіру до вашого бренду і не виводити їх за межі мережі (на сайт або в іншу соціальну мережу).

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків