вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Ситуативний SMM

Ситуативний SMM — вгору на Олімп або каменем на дно

Ситуативний SMM — перевірка швидкості вашої реакції, рівня креативності та ступеня розсудливості. Варто трохи забаритися — і ви ризикуєте загубитися на фоні різноманітних інтерпретацій одної і тої ж події. А якщо занадто поспішити й не обдумати наслідки —  репутація вашого бренду може стрімко опуститися в мінус.

Як це працює

Ситуатив — блискавична реакція бренду на подію, захід або новину у вигляді публікації в соціальних мережах. Найбільш популярні теми в сфері SMM — кіно, музика, мода, погода, церемонії та гучні фейли.

Успішна адаптація новини з урахуванням позиціонування бренду може не тільки збільшити взаємодії, але й підвищити впізнаваність і привести нових органічних підписників за допомогою репосту.

Щоб знайти ситуативи, їх потрібно шукати

До одного інфоприводу можна підготуватися заздалегідь. Наприклад, до прем’єри фільму або церемонії нагородження «Оскар». Як зробив свого часу «Kit-Kat» під час рекламної паузи: таку публікацію можна було навіть поставити в планувальник.

Ситуативний SMM

Але більш ефектними будуть пости, створені «в моменті». Як приклад, відомий твіт «Oreo» під час Супербоула, коли на стадіоні погасло світло: «Зголодніли? Не проблема: ви все ще можете вмочати Oreo в темряві».

Ситуативний SMM
Твіт «Oreo»: «Голодні? Не проблема. Ви можете вмокати Oreo в темряві»

Але якщо трапляється так, що ви вже трохи запізнилися з креативом, але все одно хочете його інтегрувати, — виділяйтеся. Візьміть приклад з McDonalds, який оригінально відреагував на курйоз на виставці сучасного мистецтва Art Basel в Майамі. У той час, як всі бренди ліпили свої продукти під скотч на стіну або в фотошопі:

Ситуативний SMM

McDonalds використовував ситуацію, щоб зайвий раз підкреслити апетитність своїх страв:

Ситуативний SMM

Як не облажатися?

Приклади використання ситуативів ми показали. Саме час розповісти про важливі моменти  їх інтеграції.

  1. Претендуєш — відповідай.

Наскільки б креативною не була ваша ідея, головне правило — відповідати позиціонуванню бренду. Дуже безглуздо виглядають жарти з чорним гумором від серйозних організацій типу банків або лікарень. Більш того, аудиторія зазвичай сприймає таке вкрай негативно.

      2. Та й взагалі обережніше з чорним гумором.

Жарт може бути дотепним, але якщо більша частина вашої аудиторії з вами не погодитися — репутації бренду буде непереливки.

     3. Повторення — мати обурення.

Принаймні, коли мова йдеться про ситуативний SMM. Будьте унікальними і не наслідуйте інших — розвивайте свою креативність і відрізняйтеся від інших.

     4. Краще ніколи, ніж пізно.

Хороша ложка до обіду — це вже точно про інфоприводи. Якщо ви занадто запізнилися, краще залиште цю ідею і чекайте нових подій. Якщо, звичайно, не хочете, щоб бренд заробив репутацію «слоупок».

Про всяк випадок

Успішність ситуативу оцінюється його «вірусністю». Тобто, чим більше людей побачили, лайкнули, репостнули — тим крутіше.

І нагадаємо про користь ситуативного SMM для брендів, якщо ви все зробили правильно:

  • Підвищує лояльність аудиторії;
  • Збільшує обсяг продажів;
  • Підвищує впізнаваність;
  • Залучає підписників до комунікації;
  • Збільшує охоплення.

Висновок такий: інструмент дуже ефективний, але вимагає швидкості, креативного мислення та раціональності. Пробуйте, навчайтеся в інших брендів, і станете богами ситуативного маркетингу.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків