Якщо ви думаєте, що займатися просуванням в соціальних мережах може одна людина – ця стаття як раз для вас. Ми розповімо, чому важливо зібрати команду на SMM-проект, хто входить в цю команду і що вибрати: власний штат фахівців або агентство
Команда на SMM-проект або один фахівець?
Кажуть, що хороший фахівець не той, який може зробити все що завгодно, а той, хто є професіоналом своєї справи. Якщо на співбесіді програміст вас запевняє, що без проблем зробить дизайн для сайту і налаштує контекстну рекламу – можете сміливо відмовляти йому, так як від його роботи ви навряд чи відчуєте «вау-ефект».
Теж стосується і SMM-фахівця. Якщо ви шукаєте одну людину на цілий проект в соціальних мережах, тоді не розраховуйте на колосальний успіх. SMM – це злагоджена робота цілого колективу, а відсутність хоча б одного гвинтика руйнує цілий механізм. У вас можуть бути шикарні тексти, але картинки – залишати бажати кращого. Грамотно налаштована реклама, але пасивне спілкування з користувачами. І тільки якщо кожен фахівець буде займатися своєю справою, можете не турбується про успіх SMM просування.
Хто входить в команду на SMM-проект
У кожній компанії, в залежності від сфери діяльності, може бути різний штат співробітників SMM-команди. Сьогодні ми постараємося зібрати повну команду для роботи над SMM-проектом.
- Копірайтер
Як ми вже писали раніше, контент – це основа просування в соціальних мережах. Не можна просто взяти і запропонувати користувачам купити ваш продукт. Для початку їх треба зацікавити за допомогою якісного контенту, і тим самим заманити поставити довгоочікуваний «лайк» сторінці. А далі – справа випадку: поглинаючи цікавий, унікальний і корисний контент, передплатник і не помітить, як ви завоюєте його довіру, тим самим «змусивши» скористатися вашими послугами. І все це – справа рук професійного копірайтера, майстра слова.
- Таргетолог
Друга важлива деталь SMM-механізму – реклама. Контент – це, звичайно ж, добре. Але залучати нових передплатників з однієї його допомогою складно. За допомогою таргетированной реклами можна залучити вашу цільову аудиторію за невеликі гроші в малі терміни, якщо порівнювати з традиційною рекламою. Це робота таргетолога – людини, який налаштовує рекламу в соціальних мережах. Хороший спеціаліст збереже ваші гроші і час, залучаючи клієнтів, немов клацаючи насіння.
- Дизайнер
Судять по обкладинці, проводжають по розуму. Також йде справа і в SMM. Перше, що помічає користувач, потрапляючи на вашу сторінку – її оформлення. А кому можуть сподобається стокові картинки і нудне оформлення? Це – робота дизайнера.
- Модератор
Просування в соціальних мережах – це не тільки реклама свого продукту, але і отримання зворотного зв’язку. Модератор – це своєрідна цілодобова служба підтримки. Він повинен розбиратися у всіх нюансах роботи компанії, щоб у доступній формі розповісти про них користувачам. Це постійна робота з відгуками і коментарями. Все це – модерація спільноти для підтримки статусу компанії.
- Project-менеджер
Мало просто зібрати команду на SMM-проект. Всі ці люди принесуть більше користі тільки під керівництвом хорошого управлінця – project-менеджера. В його обов’язки входить:
– розробка стратегії і контент-плану;
– координування SMM-проектів;
– координування співробітників;
– продумування акцій і багато іншого.
Власний штат або агентство?
Після того, як ви вирішили просувати свою компанію в соціальних мережах, є привід задуматися: зібрати власний штат або звернутися в агентство?
Якщо у вас велика компанія і ви за службовим обов’язком маєте в своєму розпорядженні потрібної робочою силою (дизайнери, копірайтери або менеджери з продажу), ви можете сформувати свій відділ з уже існуючих співробітників. Так ви будете в курсі всього, що відбувається, зможете самі контролювати ситуацію і брати участь в просуванні.
З іншого боку, якщо ви не профі в SMM-сфері, вам буде важко вивести свій проект на високий рівень за короткий час. До того ж, команда на SMM-проект – це досить дорогі фахівці, і доведеться витратитися на зарплату, якщо ви хочете отримати «вау-ефект» від просування. В такому випадку краще скористатися послугами SMM-агентства.
Чому краще довірити своє просування агентству?
– це професіонали своєї справи, які займаються просуванням в соціальних мережах довгий час;
– невелика вартість в порівнянні з власним штатом;
– ви не берете участь в просуванні, а тільки отримуєте результат і збільшуєте продажу;
– всю відповідальність на себе бере агентство.
SMM не може займатися одна людина, оскільки в роботі над проектом можуть брати участь люди з абсолютно різною спеціалізацією. Ви можете поєднати деякі обов’язки (копірайтер може модерувати співтовариство, наприклад), але доручати їх одній людині буде помилкою. А якщо ви не хочете витрачати нерви на те, щоб зібрати штат, брати участь в просуванні і витрачати на це купу грошей і сил, кращим варіантом буде агентство. У такому випадку ви зможете просто спостерігати за результатами, а справжні профі зроблять все за вас.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.