У попередній статті ми розглянули, в яких випадках LinkedIn можна використовувати як інструмент для просування. І раз ви потрапили сюди — значить, ваш бізнес відповідає заявленим параметрам для розвитку в цій соціальній мережі. Ми розповімо, як аналізувати статистику LinkedIn на прикладі сторінки компанії і розберемо основні показники.
Основні показники статистики LinkedIn
Насамперед переходимо на сторінку компанії і зверху вибираємо розділ «Аналітика».
Відвідувачі
У цій вкладці містяться дані про наших відвідувачів. Ми можемо подивитися загальну їх кількість, а також і кількість переглядів за останній місяць. У порівнянні з попереднім періодом.
А також статистику по днях з розподілом на пристрої, якими користувалися відвідувачі під час візиту — мобільний телефон або комп’ютер.
У вкладці «Показники» можна вибрати «Унікальні відвідувачі», так ви будете знати скільки людей заходило на вашу сторінку за вказаний період.
Внизу сторінки доступні демографічні дані. Одна з основних переваг LinkedIn — вибір показу статистики за посадою, галуззю або розміром компанії, щоб отримати повну картину про ваших читачів.
Оновлення
Тепер переходимо в розділ аналітики «Оновлення». Тут ми можемо проаналізувати активність наших підписників, кількість унікальних показів і кліків на публікації. Знову доступний вибір періоду, за час якого будуть відображатися дані.
Принцип відображення інтуїтивно зрозумілий і не відрізняється від звичних статистик. Але є ще одна колосальна перевага. Якщо ви звикли розраховувати показники ER (engagement rate), то LinkedIn робить це за вас. Потрібно тільки вибрати елемент «Соціальні дії та %».
І отримуємо ER в процентах.
Тут же ми можемо подивитися показники залученості для кожного запису. З’являється ще один цікавий показник — клікабельність — який відсоток користувачів переглянули запис та клікнули на ваш пост.
Відстежуючі
Це наші підписники на мові LinkedIn. Дивимося загальну статистику про нових користувачів.
Скільки з них були отримані органічним шляхом, а скільки за допомогою реклами. Це відображається в графіку нижче.
І якщо в першій вкладці ми бачимо інформацію про всіх, хто відвідував вашу сторінку. То тут зібрані демографічні дані про тих, хто почав відстежувати ( «підписався») на сторінку компанії. Можливості для аналізу точно такі ж, як і у випадку з відвідувачами.
І ще один цікавий момент — це порівняння вашої сторінки компанії з іншими схожими (або не дуже). Тут ви побачите порівняння їх основних показників з вашими: кількість нових відстежуютчих, число оновлень і залученість.
Це все основні показники статистики LinkedIn. Збережіть собі цю інформацію, якщо раптом будете плутатись, що є що.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.