Створення фірмового стилю для інтернет-магазину мобільних аксесуарів
THE TOP — молодий інтернет-магазин мобільних аксесуарів — звернулися до нас за створенням фірмового стилю та оформленням сторінки в соціальній мережі.
Задача:
- створення фірмового стилю для інтернет-магазину і брендбуку;
- розробка візуальної складової для SMM.
Рішення:
Оскільки ядро нашої цільової аудиторії школярі та молодь, нашим завданням було залучити молоду аудиторію за допомогою яскравого дизайну, а також зробити його зрозумілим для старшої, яка теж зацікавлена в покупці.
Відштовхуючись від потреб нашої ЦА — стильно і практично, — і асортименту інтернет-магазину, ми створили простий слоган: «Для тих, хто цінує практичність і надає перевагу стилю». Тому в основу логотипу полягла сонячна пляма, що означає яскравий акцент, і назва магазину (його сайт), яка легко запам’ятовується, і завдяки логотипу буде крутитися в голові. Для текстової частини логотипу був обраний простий і лаконічний шрифт, щоб назва відразу кидалася в очі, читалася швидко і без зусиль.
Основні фірмові кольори — жовтий, фіолетовий, рожевий та сірий. Стриманий сірий і відтінки жовтого, фіолетового та рожевого освіжають, привертають увагу і створюють приємний візуальний ряд.
Результат:
Серед інших інтернет-магазинів мобільних аксесуарів, які дуже схожі між собою, наш проект вже точно відомий і запам’ятовується.
Подивитися інші наші кейси з візуалізації можна на Behance: Behance.net/THELAB_AGENCY
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.