вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Як просунути туристичну фірму в соцмережах

Як просунути туристичну фірму в соцмережах? Часто ставите собі це питання? Найефективнішим методом на сьогодні є просування фірми в соцмережах. Які канали краще використовувати і які матеріали публікувати, як знайти і залучити аудиторію. Про все це читайте далі.

Соціальні мережі – це потужний інструмент маркетингу, який багато хто недооцінює і саме в цьому і полягає їх критична помилка. Адже в них так багато можливостей і ціле поле для фантазії. 

Чому варто звернути свою увагу на соціальні мережі при просуванні туристичної фірми?

Як ви думаєте, що собою являє ваша цільова аудиторія? Вона цікавиться туризмом, пізнанням нового, цікавого, красивого. Зазвичай, це дуже товариські люди, емоційні, цікаві та харизматичні. Такі розповідають про свої подорожі на кожній зустрічі з друзями. Як ви думаєте чому?

Чому людина може зірватися і поїхати з групою абсолютно незнайомих людей в тур по незнайомих місцях? Знову ж таки, люди – істоти соціальні. Їм катастрофічно потрібне спілкування з іншими. Навіть закоренілим интровертам, які бігають від спілкування потрібно різноманітність, якого так мало в їх повсякденному житті.

Однак, не кожен день вони можуть виїхати і відпочити. Тому і використовують соціальні мережі. І ось тут з’являєтеся ви.

 

Які соціальні мережі використовувати для просування туристичної фірми

Якщо раніше в Україні була більш популярна ВКонтакте (в ній, до речі були не тільки школярі, а й велика частка платоспроможною аудиторією), то зараз більше використовують інші соціальні мережі:

  • Facebook;
  • Instagram;
  • Youtube.

В силу закону про заборону деяких сайтів, в тому числі і ВК, користуватися ним стало вкрай незручно. Ось багато і перейшли на інші соц. мережі. І, якщо бувалі користувачі вже трохи втомилися від їх формату контенту, то новачки тільки починають пізнавати всі принади їх використання. Це лише одна з аудиторій, яких ви можете з легкістю завоювати правильним SMM.

Як просунути туристичну фірму в соцмережах

На Facebook серед усієї стрічки новин люди звертають увагу на те, чого давно хотіли. А втомлюються все і відпочивати хочуть теж все. До речі, саме на Фейсбуці найбільше людей, які можуть собі дозволити дорогий тур. Більшість з них працює і займає високі посади. Вони досить дорослі, щоб самостійно вирішувати куди і коли вони хочуть поїхати. Ваша справа – запропонувати. Рекламні інструменти соціальної мережі дають можливість налаштовувати рекламу саме на таку аудиторію.

У Фейсбуку є ще один плюс. Тут ви можете створювати заходи відразу від компанії. Вони висвітяться в тому порядку, в якому будуть проходити. І вже в кожному заході ви зможете розповідати більш докладно про нього конкретно, робити пости і додавати альбоми з минулих зустрічей. Рекламу до речі можна налаштовувати окремо на кожний захід.

Instagram ж краще використовувати для того, щоб показати, наскільки цікаво подорожувати саме з вашою фірмою, відобразити її життя і душу. Люди люблять дивитися на красиві пейзажі і читати про них, але також їх цікавить, як проводять час ваші клієнти. Адже також будуть його проводити і вони.

Плюс Інстаграм відмінно синхронізується з Фейсбук, рекламний пост з Фейсбук можна запустити в Інстаграм. Залучаючи відомих блогерів, ви отримаєте ще більше залученості, адже люди їх читають і довіряють їм. А, значить, якщо такий відомий чоловік вибрав вашу фірму, значить можна і самому скористатися вашими послугами.

Youtube буде відмінним доповненням. Те, що буде складно показати в інших соціальних мережах з потрібною структурою, можна зробити на YouTube-каналі. Це можуть бути, як огляди різних країн, невеликі відео, презентація знята з квадрокоптера, так і блог-звіт про ваші подорожі.

Якщо у вас досить великий бюджет ви можете придумати свою цікаву концепцію і відправляти в різні країни свого репортера-ведучого. Те, що “Орел і Решка” стала дуже популярною програмою і серед людей похилого віку, і серед молоді, доводить, що такий хід працює.

Як вести аккаунт туристичної фірми?

Перед тим як вести вашу сторінку або канал, обов’язково пропишіть стратегію і контент-план. Для туристичної фірми дуже актуальним буде контент-план на цілий рік. Він буде залежати від того, які тури будуть доступні, від пори року, свят і навіть погоди. Ваша присутність в соціальній мережі повинно відрізнятися від інших компаній. Хоча б трохи. Виберіть свій Tone of Voice, то як ви будете спілкуватися з підписниками та про що розповідати.

Звичайно-ж можна робити пости “Цікаві факти про …”. Однак постарайтеся не переборщити. Інакше потім вам просто можна буде видавати книгу з такою ж назвою.

Висновок

Так що ж вибрати і як це правильно зробити? Відразу продумайте, де ви будете публікувати ваші пости, виберіть соціальну мережу, а краще – їх комплекс. Продумайте стиль написання текстів, картинок, саму ідею вашого контенту. Щоб залучити більше передплатників, налаштуйте рекламу на співтовариство, пост або захід.

Виберіть людини, який буде займатися вашим SMM-просуванням, а краще декілька. Бажано, щоб це була команда висококваліфікованих фахівців. Тому, щоб не обпектися, подумайте про те, щоб найняти SMM-агентство.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків