вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Комплексне просування в сфері В2В – кейс THELAB Agency

Кейс: комплексне просування в сфері В2В.

Кейс з комплексного просування бренду в соціальних мережах. Для просування ми спільно з клієнтом використовували дві соціальні мережі: ВКонтакте і Facebook.

Завдання:

Залучення першої тисячі підписників. Збільшення впізнаваності бренду серед професіоналів. Створення активності всередині спільнот.

Цільова аудиторія:

Майстри манікюру з Києва та України, а також кінцеві користувачі, яким потрібні манікюрні інструменти. Жінки 21-40 років

Товар:

Послуги із заточування інструментів, продаж манікюрних інструментів оптом і в роздріб.

Результат просування:

Створення спільнот з нуля, дизайн і підготовка групи до просування. Створення меню всередині спільноти, створення фото каталогів для продажу на сайті (інтернет магазині).

Планомірне зростання  підписників з аудиторії майстра манікюрної справи

Комплексне просування в сфері В2В

Вконтакті

Комплексне просування в сфері В2В. Кейс

Facebook

100% потрапляння в цільову аудиторію:

Комплексне просування в соціальних мережах

ВКонтакті

Комплексне просування в соціальних мережах. Кейс

Facebook

З графіків ми бачимо, що відвідувачі сторінки бренду саме ті представники аудиторії, які були вказані клієнтом.

Залучення цільової аудиторії за допомогою таргетированної реклами.

Фахівцями нашого агентства «THELAB Agency» була проведена рекламна кампанія по залученню цільової аудиторії для спільнот клієнта.

Результати рекламної (таргетированной) компанії в ВКонтакте:

Таргетована реклама для B2B ВКонтакті

Середні показники рекламної кампанії в ВК вийшли наступні:

  • Середній CTR = 0,050%
  • Вартість  підписника: 10,85 руб (~ 4,88 грн.)
  • Вартість переходу: 2,67 руб. (~ 1,2 грн.)
  • Конверсія перехід в підписники: 24,6% (тобто підписувався кожен четвертий)

Результати рекламної (таргетированної) компанії в Facebook:

Таргетована реклама для B2B Фейсбук

Середні показники рекламної компанії на FB вийшли наступні:

  • Середній CTR = 0,070%
  • Вартість підписника: 11,44 руб (~ 5,15 грн.)
  • Вартість переходу: 6,74 руб. (~ 3,03 грн.)
  • Конверсія перехід в підписки: 58,8% (тобто три з п’яти підписувалися)

Замовити

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків