Кейс: комплексне просування в сфері В2В.
Кейс з комплексного просування бренду в соціальних мережах. Для просування ми спільно з клієнтом використовували дві соціальні мережі: ВКонтакте і Facebook.
Завдання:
Залучення першої тисячі підписників. Збільшення впізнаваності бренду серед професіоналів. Створення активності всередині спільнот.
Цільова аудиторія:
Майстри манікюру з Києва та України, а також кінцеві користувачі, яким потрібні манікюрні інструменти. Жінки 21-40 років
Товар:
Послуги із заточування інструментів, продаж манікюрних інструментів оптом і в роздріб.
Результат просування:
Створення спільнот з нуля, дизайн і підготовка групи до просування. Створення меню всередині спільноти, створення фото каталогів для продажу на сайті (інтернет магазині).
Планомірне зростання підписників з аудиторії майстра манікюрної справи
Вконтакті
100% потрапляння в цільову аудиторію:
ВКонтакті
З графіків ми бачимо, що відвідувачі сторінки бренду саме ті представники аудиторії, які були вказані клієнтом.
Залучення цільової аудиторії за допомогою таргетированної реклами.
Фахівцями нашого агентства «THELAB Agency» була проведена рекламна кампанія по залученню цільової аудиторії для спільнот клієнта.
Результати рекламної (таргетированной) компанії в ВКонтакте:
Середні показники рекламної кампанії в ВК вийшли наступні:
- Середній CTR = 0,050%
- Вартість підписника: 10,85 руб (~ 4,88 грн.)
- Вартість переходу: 2,67 руб. (~ 1,2 грн.)
- Конверсія перехід в підписники: 24,6% (тобто підписувався кожен четвертий)
Результати рекламної (таргетированної) компанії в Facebook:
Середні показники рекламної компанії на FB вийшли наступні:
- Середній CTR = 0,070%
- Вартість підписника: 11,44 руб (~ 5,15 грн.)
- Вартість переходу: 6,74 руб. (~ 3,03 грн.)
- Конверсія перехід в підписки: 58,8% (тобто три з п’яти підписувалися)
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.