Однокласники — дуже специфічна соціальна мережа, яку SMM-спеціалісти рідко використовують для просування. У зв’язку із санкціями, в Україні доступ до ресурсу закритий. Тому наступна стаття буде корисна тим, чий продукт орієнтований на російськомовні країни пострадянського простору — Росію, Білорусь, Казахстан, Вірменію, Азербайджан.
Просування бізнесу в Одноклассниках. Аналіз аудиторії соціальної мережі
- основна аудиторія — жінки (57%) і чоловіки (43%) у віці 35+;
- 27% аудиторії — у віці 25-34 років;
- 74% всіх користувачів відвідують майданчик, користуючись мобільними пристроями. З них 82% — на базі Android.
Практика показує, що аудиторія платоспроможна, адже регулярно користувачі обмінюються подарунками всередині мережі, загальна чисельність яких за місяць становить 1.6 мільярда рублів. З цього випливає висновок, що люди готові платити. Але спочатку потрібно завоювати їхню довіру.
Наприклад, самій соціальній мережі аудиторія довіряє: люди платять за тарифи і привілеї типу «Невидимка» або «VIP-тариф». Їм це потрібно, подобається — і вони готові за це платити. Тому міф про неплатоспроможність аудиторії розвінчаний.
Загалом, тут зібрався простий народ, яким цікаво спілкування зі старими знайомими, родичами і друзями. Вони люблять дивитися телевізор, зокрема — вітчизняні канали, і обговорювати стандартні теми.
Які продукти будуть користуватися попитом
Тепер ви маєте уявлення про аудиторію і напевно вже зробили висновок, підходять Однокласники для просування вашого бізнесу чи ні. Але перш, ніж зробити поспішні висновки, дочитайте статтю до кінця.
Товари в Одноклассниках
Ця аудиторія цінує практичність, і в той же час залишається дуже недовірливою. Тому хорошим попитом тут користуються:
- товари для схуднення (в тому числі різні пояса і масажери, біологічно активні добавки, чаї, трави та інші «диво»-кошти);
- товари для здоров’я (включаючи вітаміни, сувеніри фен-шуй, очисники енергетики, магічні камені і так далі);
- для краси (одяг, взуття, крема, маски, прикраси і т.п.);
- для дому (кухонне обладнання, постільні набори, все для саду та городу та інше).
Слід зазначити, що вартість подібного товару в ідеалі не повинна перевищувати 2 тисячі російських рублів — це ціновий діапазон, з яким аудиторія готова розлучитися без зайвого жалю.
Послуги в Одноклассниках. Просування бізнесу в Одноклассниках.
Знову-таки, люди цінують практичність і користь для себе і своїх близьких. Тому серед послуг добре просувати:
- ремонт побутової техніки;
- установку вікон, дверей;
- будівництво будинків, дач під ключ;
- виготовлення товарів ручної роботи під замовлення (в тому числі, портрети, сувеніри, прикраси, листівки);
- проведення семінарів та курсів з психології, езотерики, вихованню дітей.
Цінова категорія тут буде істотно вище, адже люди готові платити за квартири, створення затишку і турботу про своїх близьких.
Підіб’ємо підсумок: все просте, практичне і обов’язково корисне в межах 2 тисяч рублів буде легко продаватися в Одноклассниках. Головне правило — це викликати у користувачів довіру до вашого бренду і не виводити їх за межі мережі (на сайт або в іншу соціальну мережу).
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.