вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Статистика соціальної мережі «Однокласники» — що стане у нагоді для аналізу

У минулій статті ми прояснили, якому бізнесу є сенс починати просування в соціальній мережі «Однокласники». І тепер розповімо, що таке статистика соціальної мережі «Однокласники», де її шукати та як аналізувати щоб зрозуміти, в правильному напрямку ви рухаєтеся чи ні.

Статистика соціальної мережі «Однокласники»

Заходимо в розділ статистики. Він захований під описом спільноти у спливаючому меню «Ще».

Статистика социальной сети «Одноклассники» — что пригодится для анализа

Потрапляємо на сторінку огляду, де показані графіки основних показників. Тут можна подивитися статистику за день, тиждень або місяць, причому останній вибрати можна за назвою (ви не зможете проаналізувати дані за останні 30 днів, тільки з першого до останнього числа місяця).

Статистика социальной сети «Одноклассники»

Далі перейдемо до підрозділу користувачі.

Тут показано, скільки нових користувачів підписалося на вашу групу, і скільки людей вийшли з неї. Доступні дані за тиждень, місяць, квартал і рік.

Нижче є охоплення — тобто якій кількості користувачів «Однокласників» показувалися ваші теми. Загальне охоплення відзначене темно-синьою лінією, і можна подивитися який відсоток з тих, що проглянули є учасником групи, а який — ні.

Далі рухаємося на сторінку «Дії»

Тут ми бачимо відтворення контенту. Так соціальна мережа називає «Покази». «Отрисовка» — тому що контент встиг з’явитися в новинній стрічці, але немає гарантії, що людина встигла до нього догортати.

На цьому графіку також можна вибрати діапазон — тиждень, місяць, квартал або рік.

Нижче є графік зворотного зв’язку — сума відміток «Клас!», коментарів і репостів. Завдяки цьому ми можемо проаналізувати, за якими днями ми отримуємо найбільший відгук.

Щоб подивитися, які типи записів набирають найбільшу кількість реакцій, переходимо у вкладку «Публікації».

Тут вже є можливість вибрати діапазон дат і впорядкувати список за датою, охопленнями, діями або негативом. Так ви зможете зрозуміти, чим охоче діляться ваші підписники, а які записи викликають хвилю обурення.

Під негативом соціальна мережа має на увазі видалення поста зі стрічки або відправку скарги на публікацію.

Аудиторія

І тепер аналізуємо наших читачів, щоб зрозуміти: чи відповідають вони цільовій аудиторії бізнесу чи ні. Для цього переходимо до відповідного розділу статистики.

У цьому розділі показані діаграми, узагальнюючі дані про наших учасників групи. Дані про стать і вік можна подивитися не тільки по учасникам, а й за охопленням (тобто, дані про користувачів, яким показуються записи) і за зворотнім зв’язком (підписники, які коментують і ставлять «Класи!»).

Тут же видно, скільки людей чекають повідомлень про нові записи нашої спільноти.

Трохи нижче — дані про активних учасників: який контент краще, з яких пристроїв переглядають записи і т.п.

І останнє, що нас цікавить в статистиці цієї специфічної соціальної мережі — це географія переходів. Вона показує, в яких країнах і містах проживають відвідувачі спільноти.

На цьому все. Сподіваємося, стаття була вам корисна і заощадить час для аналізу спільнот.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків