вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Найкращий час для постингу на Facebook

На сьогоднішні в соціальних мережах досить часто відбуваються зміни в алгоритмах поширення даних, що вимагає від брендів змін своєї стратегії просування. Для того, щоб пост був помічений користувачем без грошових вкладень, компанії необхідно ретельно дослідити всі існуючі інструменти і механіки зі сприяння до збільшення органічного охоплення на своїй бізнес-сторінці.

Однією з важливих складових, яка дозволить стати вашій публікації в Facebook успішною є правильний час розміщення даного поста в соціальній мережі. Аудиторія Facebook в цілому або окремої сторінки будь-якого бренду може бути досить різноманітною та мати різні уподобання, думки та інтереси.

Слідкуйте за статистикою

Завдяки статистиці Facebook ми можемо відстежити ключові параметри, які об’єднують аудиторію кожної сторінки. Ця функція доступна редакторам, адміністраторам і власникам сторінки спільноти. У розділі «Статистика» → «Публікації» → на вкладці «Коли шанувальники онлайн» показаний графік з даними за останній тиждень в який час найбільша кількість підписників сторінки перебувала в онлайні в конкретний день тижня і в певний часовий період. Дані показники можуть значно полегшити роботу SMM/контент-менеджера при плануванні часу і дня тижня для публікацій контенту спільноти.

Подходящее время для постинга в Facebook

Що думають відомі компанії інтернет маркетингу?

Деякі фахівці при виборі часу для постінгу спираються на дані досліджень відомих компаній інтернет маркетингу або видань. Так наприклад, CoSchedule проаналізували дослідження великих американських медіа на тему оптимального часу постинга і визначили таким чином найбільш вдалі, на їхню думку, часові періоди для розміщення постів. І так, на думку компанії Huffington Post найкращий час для публікацій з 02:00 до 17:00. У MarketingProfs вважають оптимальним час з 13:00 до 14:00. Вівторок у 14:00 CoSchedule визначили, що це найкращий час для створення трафіку. На думку, SumAll, їхні отримані дані з декількох джерел, повідомляють свій кращий період з 17:00 до 18:00 в будні дні та 20:00 в понеділок. Висновки даних компаній абсолютно різні, що дозволяє нам зрозуміти: для кожної компанії працює своя статистика. І це не означає, що наведені часові показники стануть корисними і для вашої бізнес-сторінки.

Бренди і компанії маленького та середнього рівня, які ігнорують або просто не знають про те, що для ефективного просування своєї бізнес-сторінки потрібно аналізувати статистику, можуть зіткнутися з таким моментом, коли публікація випадковим чином може набрати величезне охоплення та залученість підписників. У такому випадку може зіграти значну роль вид і якість опублікованого матеріалу. Наприклад, мила картинка з цитатою, конкурс (див. cкрін.2) або розіграш цінного призу і т.д.

Подходящее время для постинга в Фейсбук

(2) На скріншоті: цифра охоплення для конкурсної публікації

(1) На скріншоті: цифра охоплення для звичайної публікації

 

Дані ситуації трапляються вкрай рідко, але це говорить про те, що для досягнення максимального залучення користувачів Facebook до вашої публікації та в цілому, на сторінку, недостатньо тільки опублікувати пост у певний день і час. Особливо якщо знати, що кожні 20 хвилин в соціальні мережі завантажують 4,86 ​​мільйонів фото, додають 763 888 публікацій та шерять 1 мільйон посилань. На даний момент не існує єдиної думки або алгоритму щодо вибору оптимального часу для постінгу для всіх видів сторінок і спільнот в Facebook. Наведені вище приклади лише деякі досліджені варіанти. За даними умовами важливо пам’ятати, що для користувачів, які в своїй стрічці новин бачать ваші публікації важливо, в першу чергу, їх якість і зміст.

Таким чином, необхідно розуміти, що якщо ваш контент нецікавий і не здатний зачепити аудиторію, то в який би час ви його не опублікували він може не отримати очікуваного результату. Ця схема працює в обидві сторони якщо ж публікація містить вірусну інформацію, цікава підписникам і набирає популярність серед аудиторії, то не важливо в який час доби і дня тижня ви її розмістили.

На що потрібно звертати увагу при створенні публікації

Існує ще кілька моментів при створенні публікації на які варто звернути увагу: це демографічні показники підписників вашої бізнес-сторінки, а також показники за цільовою аудиторією, кількість, вид і якість публікацій, а також інші показники з якими ви завжди можете ознайомитися в розділі спільноти «Статистика».

У підрозділі «Види публікацій» можна побачити які саме публікації набирають найбільшу залученість і органічне охоплення серед підписників. Вид опублікованого контенту: текст, фотографії, відео, посилання на сайт, gif-анімації, опитування все це також впливає на зростання або падіння показників статистики сторінки вашого пабліку.

Время для постинга в Facebook

Усі наведені вище пункти, в цілому, впливають на контент-стратегію будь-якої спільноти та при створенні медіаплану. Для ефективного просування сторінки в соціальній мережі обов’язково потрібно враховувати всі ці показники і дані. Для того, щоб в подальшому створити власну модель роботи зі спільнотою і отримати високі показники у вигляді залучення та органічного охоплення слід не ігнорувати наступні поради:

  • весь час працювати над якістю контенту;
  • мати єдиний стиль сторінки і оформляти пости відповідно йому;
  • коригувати план виходу публікацій згідно зі статистикою сторінки;
  • аналізувати показники спільноти.

В цілому Facebook це соціальна мережа, в якій саме місце експериментам з підбором кращого часу для постінгу, з видами публікацій і розробки стратегії контент-плану для спільноти. Саме шляхом тестінгу можна визначити який вид контенту, в який час краще постити. Найкращою оцінкою крім показників статистики для вас стане реакція аудиторії. Так що, не бійтеся експериментувати, аналізувати і діяти це досить цікаво і корисно для розвитку сторінки вашої спільноти.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

1 Лайків