Перш ніж почати робити що-небудь нове, ви напевно спочатку все плануєте. Як це буде, що вам потрібно, щоб все вийшло добре, які емоції ви відчуваєте. В SMM все так само. Правда в Instagram є деякі відмінності порівняно з іншими соціальними мережами. Розробляємо стратегію для Instagram аккаунта.
Тому дуже важливо заздалегідь продумати стратегію просування. SMM-стратегія не описується парою слів в стилі «зробимо красиво, як ось там». Стратегія – тверезий і не найлегший розрахунок, який враховує всі фактори не тільки з точки зору продажу, але і психології, дизайну і реклами.
Як правильно вести Instagram-аккаунт
Просто почати постити фотографії не можна. Точніше можна, але це навряд чи принесе вам бажаний результат. Контент повинен бути цікавим саме користувачеві. Тільки коли у вас набереться достатньо підписників, можете почати рекламувати свої товари і послуги. До речі, Instagram – це не інтернет-магазин. Не потрібно додавати фотографії своїх товарів на білому тлі. А короткий огляд новинки дуже подобається користувачам.
Відео-курс по таргету
Етапи розробки стратегії для Instagram аккаунта
Розділіть вашу стратегію на кілька етапів. Для більш молодого аккаунта потрібна одна стратегія, а коли ви вже трохи розкрутитесь – інша. Не бійтеся змінюватися і пробувати. Швидше за все цим ви і будете займатися перший час.
- Позиціонування. Для початку дізнайтеся, хто ви, і якими ви хочете бачити себе в Instagram. Ці два випадки можуть відрізнятися. Але вони формують імідж бренду. Тому важливо розуміти, що повідомлення, яке ви намагаєтесь донести користувачам своєю присутністю перед тим як почати вести Instagram.
- Цільова аудиторія. Визначте, хто ваша цільова аудиторія. Якого вони віку,стать, де живуть, чим цікавляться, де працюють, їх сімейний стан і так далі.
- Підписники. Вирішіть, яка кількість підписників прийнятно для вашого сегмента. На різних етапах просування воно може бути абсолютно різним. Вам потрібно розуміти, які дії призведуть до збільшення кількості підписників, а які призведуть до відписки. Відписки – не завжди погано. Особливо, якщо ви міняєте спеціалізацію або стратегію для того, щоб залучити зовсім іншу цільову аудиторію. Але краще все-таки створити декілька акаунтів під різні цільові аудиторії.
- Контент. Також ви повинні визначити для себе, який контент буде публікуватися. Він повинен бути цікавим саме підписнику. Не вам, а їй. Пропишіть, які матеріали ви будете публікувати: фото, відео, картинки, історії. Також важливо вирішити, якого типу буде цей контент і в якому співвідношенні. Можливо, вам потрібно постити більше розважального контенту ніж продає або повчального. Все залежить від тематики вашого облікового запису і від того, як ви будете себе позиціонувати. Якісний контент, особливо в Instagram – штука недешева. У хороших і популярних акаунтах над кожним фото і відео окремо працюють фахівці. Тому вам важливо знати скільки ви готові витратити на контент, а скільки ні.
- Час і частота публікацій. Ось це те, що потрібно постійно змінювати і постійно тестувати. Визначити найкращий час ви можете за допомогою статистики. Але це тоді, коли у вас набереться достатня кількістьпідписників. На початку, можете проаналізувати цю інформацію у конкурентів. Більшість користувачів Instagram перевіряють свою стрічку мінімум один раз в день, а то і по кілька разів. Тому вирішите, як часто будуть виходити нові посади і, як часто ви зможете надавати матеріал для них. Можна пару раз в день, можна пару раз в тиждень, лише б була закономірність. Стратегія Instagram Стратегія не обов’язково повинна бути одна. Спробуйте і продовжуйте з тією, яка працює краще за все. І, завжди тестуйте і аналізуйте. Тільки так можна домогтися найкращих результатів і ви більше не будете задаватися питанням як же набрати більше лайків в Instagram.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.