LinkedIn — це соціальна мережа, яка мало фігурує в сфері SMM. І даремно, адже грамотне просування в ній буде корисним для бізнесу.
Але далеко не будь-який товар підходить для цього майданчика. Як не помилитися з вибором — читайте в цій статті.
Загальна інформація
Ви напевно чули про LinkedIn, як про мережу для пошуку роботи. Можливо, у вас навіть є своя сторінка з енною кількістю контактів. Вірно, адже основний напрям соціальної мережі — це пошук ділових контактів та установка зв’язку з ними.
LinkedIn існує ще з 2002 року і на сьогоднішній день налічує більше 500 мільйонів користувачів по всьому світу. Тут зібрані представники 150 галузей бізнесу з 200 країн, з них 27 мільйонів користувачів проживають в Європі. Гарний початок, чи не так?
Можливості LinkedIn
Зареєструвавшись на майданчику, вам відкриваються нові можливості: тепер ви можете публікувати резюме, якщо перебуваєте в пошуках роботи, або розміщувати вакансії, якщо шукаєте нових фахівців. Ви можете рекомендувати свої контакти на посаду, і хтось може рекомендувати вас.
І найважливіше для нас — це створення груп за інтересами і сторінок компаній. Про їх відмінності та особливості ми розповімо в іншій статті, а поки продовжуємо вивчати переваги LinkedIn.
Переваги соцмережі LinkedIn
Є три головні переваги цього соціального майданчику:
- Активні користувачі. Цікаві теми тут охоче обговорюють, оскільки у кожного користувача є обмежена кількість груп, в яких він може знаходитись. Та й поділитися своєю думкою, щоб переконати всіх в своєму професіоналізмі — важлива складова життя в LinkedIn.
- Авторитетні фахівці. Ті люди, які рідко з’являються на Facebook через тонни непотрібної для них інформації, зібралися саме тут. І тут вони виявляють свою активність, адже, замість порожніх балачок, тут є великі можливості для розвитку: як особистісного, так і кар’єрного.
- Широкий вибір налаштувань для таргетованої реклами. Тут ви зможете врахувати безліч нюансів — від спеціальності та посади, до розмірів компанії, в якій працює ваша цільова аудиторія. Більш детально ми поговоримо про це в іншій статті.
Кому підійде просування в соціальній мережі LinkedIn?
З огляду на всі особливості, напрошується висновок, що далеко не кожному бізнесу будуть раді на цьому майданчику. Так і є, якщо вам потрібно продавати косметику, саджанці або побутову техніку, краще не витрачати час та гроші, а податися одразу в Facebook.
Є 3 напрямки, для яких LinkedIn — ідеальний варіант:
- B2B бізнес.
Тобто, бізнес, орієнтований на пошук партнерів, постачальників, виробників. Іншими словами, на інший бізнес, а не кінцевого споживача. Тут ви з найбільшою ймовірністю знайдете представників компаній, які вас цікавлять або інвесторів чи просто кваліфікованих фахівців.
- Складні продажі
Якщо ваш продукт приносить солідний прибуток, але споживач при цьому сильно ризикує — це складний продаж. Такі угоди тягнуться дуже довго, з низкою особистих зустрічей, обговорень та узгоджень. Якщо для продажу вашого товару або послуги клієнту необхідно залучати фахівців з інших областей — вам на LinkedIn.
- Дорогі продукти та послуги
Мова знову йде про корисні для місцевої аудиторії продукти — пластичну хірургію та ювелірні прикраси рекламувати недоцільно. Зате дорогі квартири, як і послуги фахівців та компаній тут скористаються кращим попитом, ніж в інших соціальних мережах.
Я думаю, ви вже зрозуміли, чи є резон просувати свій бізнес в LinkedIn чи ні. Тепер ви знаєте про основні переваги та особливості цієї соцмережі, а якщо як і раніше сумніваєтеся, зверніться до хорошого SMM-агентства.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.