вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Що таке SMM просування?

SMM просування — це комплекс заходів, спрямований на залучення трафіку, а також стимулювання продажів з соціальних мереж, блогів.

Якщо простими словами, то це робота з вашими потенційними клієнтами за допомогою спілкування з ними в соціальних мережах. І ведення їх до продажу або іншої дії, яка потрібна маркетингу.

У цій статті я не претендую на повний огляд SMM просування. Просто хочу коротко розповісти, що це таке, які завдання за допомогою SMM можна вирішувати, переваги та особливості. Отже, давайте почнемо.

Завдання, які можна вирішувати за допомогою SMM просування

Оскільки соціальні мережі не стоять на місці, а постійно розвиваються, збільшуючи свої можливості, то і завдання, які можна вирішувати за допомогою соціальних мереж, також збільшуються.

Основними на даний момент є:

  • отримання трафіку на сайт / блог;
  • просування бізнесу / бренду, брендування;
  • підвищення лояльності до бренду;
  • збільшення впізнаваності торгової марки і / або компанії;
  • отримання швидкого і актуального зворотного зв’язку від своїх клієнтів;
  • недорогий і швидкий спосіб виявляти переваги своєї аудиторії (клієнтів).

Це далеко не всі завдання, які можна вирішувати за допомогою соціальних мереж. Все залежить від цілей і завдань, які ви ставите.

Что такое SMM продвижение?


Навчіться самостійно налаштувувати рекламу. Найповніший курс по роботі з таргетованою рекламою Facebook/Instagram від THELAB Agency.


Відео-курс по таргету


Основні напрямки роботи в соціальних мережах

SMM просування — це комплексна робота в соціальних мережах, яка включає в себе такі напрямки:

  • створення і розвиток спільнот всередині соціальної мережі;
  • залучення трафіку за допомогою таргетованої реклами та промо-постів;
  • створення додатків, ігор і т.д. і їх розкрутка серед користувачів соц.сети;
  • повноцінні продажі товарів / послуг серед користувачів соціальних мереж.

Далеко не кожне SMM агентство надає весь комплекс послуг, проте це вам не завжди і потрібно. Головне зрозуміти, що саме ви хочете отримувати від соціальних мереж і вже тоді підбирати SMM агентство під свої завдання.

Переваги SMM Просування

Просування в соціальних мережах має ряд переваг, які виділяють цей вид реклами серед інших.

  • широка аудиторія — у соціальних мережах є практично все;
  • можливість мікро таргетингу (BIG DATA), за допомогою якого можна показувати рекламу тільки цільовій аудиторії;
  • можливість сегментувати аудиторію за географією, демографією, освітою і т.д.
  • низька вартість контакту в порівнянні із зовнішньою рекламою та рекламою на ТБ.

Це далеко не всі переваги роботи з потенційними клієнтами в соціальних мережах.

SMM продвижение в Киеве

Особливості роботи в соціальних мережах

Виходячи з основної переваги (мікро-орієнтування) випливає основна особливість роботи в соціальних мережах. Це підготовка рекламного послання на невелику групу людей, для кожного різну. Тут не можна, як у ТВ рекламі запустити один ролик на всіх, або навіть як в контексті — зробити 3-4 оголошення і незрозуміло хто саме на них клацне. Тут потрібно продумати все — текст, картинку, пропозицію і т.д., що буде підходити під конкретну, невелику групу людей, саме вашу цільову аудиторію. В цьому і є особливість роботи в соціальних мережах та її найбільший плюс.

Якщо вас цікавить SMM просування, команда нашого агентства буде рада допомогти вам у цьому. Просто заповніть бриф (трохи нижче на сторінці) і ми протягом дня зв’яжемося з вами, щоб обговорити ваш проект або відразу підготуємо вам пропозицію.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків