вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Як використовувати обкладинку на Facebook?

Напевно, кожен бренд по-своєму уявляє, як повинна бути оформлена верхня частина сторінки, але все ж вони сходяться на думці, що обкладинка містить в собі безліч рекламних можливостей.

Існує безліч варіантів як використовувати обкладинку. Вона може нести як інформацію про бренд, тим самим підкреслюючи індивідуальність компанії, так і являти собою свого роду рекламу новин: новий продукт, захід, конкурси, акції. Все залежить від польоту вашої фантазії та поставлених цілей.

Як використовувати обкладинку на Facebook

Як ефективно оформити верхівку сторінки? Як правильно використовувати весь потенціал обкладинки на facebook? А також поради, як донести потрібну інформацію через обкладинку вашої сторінки.

01 Розкажіть про себе, ваших послугах, про свій продукт на обкладинці в Facebook

Обкладинка або шапка, як часто її називають, чудове місце, щоб розмістити там рекламу про свій продукт. Так ви можете показати її в найбільш вигідному світлі. Ми радимо, використовувати фото, яке передає процес з вашим продуктом. Наприклад, якщо ваш бізнес пов’язаний з їжею, краще показувати красиву презентацію страви в руках шеф-кухаря або сам процес приготування, ніж просто блюдо на столі.

Как использовать обложку на Facebook

*Starbarcs дуже добре використовують затишну атмосферу для передачі емоцій і викликають бажання випити чашечку кави. Зверніть увагу на логотип у склянці та логотип на основній фотографії.

Как использовать обложку на Фейсбук

*Фотографії обкладинок Coca-Cola завжди передають емоції! Ми бачимо не тільки продукт, а емоції, які відчуває головна героїня на обкладинці.

Ще один вдалий приклад:

* Ставка зроблена на результат використання продукту запах парфумів, що чарує. Троянди на фоні, красива дівчина, яка тримає в руках туалетну воду з логотипом. Тут ми бачимо, два в одному: реклама нового продукту, а також розвиток бренду.

* Adidas підготували до Різдва відео казки зі Снуп Догом у головній ролі, який одягнений в фірмовий костюм.

Як бачите, це один з найпоширеніших способів оформлення обкладинки. Зверніть увагу, що в профілі зазвичай розміщують фото логотипу. Але, іноді показати продукт або послугу в процесі неможливо. Тоді дивіться інші поради.

02 Пробуйте мінімалізм в дизайні (+1 або кілька кольорів)

Кольори допомагають правильно розставляти акценти.

* Не просто так, пляшечку з ананасом розташовано над кнопкою «Підписатися». Мінімалізм допомагає акцентувати вашу увагу на ній. Ось так, нічого зайвого на обкладинці.

Ще один приклад:

* Вдалий приклад використання графіки: 4 кольори та лаконічний дизайн на сторінці Uber Ukraine.

03 Дотримуйтеся єдиного стилю в профілі та обкладинці на фейсбук

Дотримуючись цього правила, бізнес-сторінка виглядає цілісно та гармонійно.

Дивіться самі:

* Дизайн цієї сторінки Disneyland Paris виконаний в єдиному стилі.

* Дизайн від Sprite оформлений також в єдиному стилі.

04 Використовуйте хаотичні іконки як на YouTube каналі:

* Обкладинку розміщено було ще у 2013 року. Чому її не поміняли? Відповідь зрозуміла: іконки завжди актуальні.

05 Робіть акцент на кнопки під обкладинкою.

Наприклад, як це робив Лайфхакер:

* Заклик до дії на обкладинці, допомагає читачу прийняти рішення миттєво! Тільки продумайте заздалегідь, як буде виглядати обкладинка на екрані мобільного, інакше вийде зовсім інший ефект.

06 Використовуйте текст на обкладинці

Пам’ятаєте, колись у Facebook були вимоги, що на обкладинці текст не повинен займати більше 20% простору? Усе! Ці вимоги давно скасовано. Саме тому світові бренди знайшли відмінну можливість виділити свою сторінку серед інших.

Nike, вирішили звернути уваги на слоган. Додавши на обкладинку слово «Рівність», що в свою чергу не відволікає від тексту, а навпаки підкреслює його значимість.

* Ще один приклад, всім відомий бренд CHANEL, придумали найпростішу обкладинку, розмістивши назву бренду. До речі, вони не міняли обкладинку з 2014 року.

07 Отже: Свята, новинки, акції, найближчі заходи

Те, про що ми говорили раніше! Обкладинка це можливість безкоштовно розповісти про найголовнішу подію з вашої сторінки. Не соромтеся і тим більше не бійтеся її міняти. Будь то сезон, свято або найближчий захід. Вже мовчимо, якщо раптом нагрянула акція та знижки. Пора про це зробити обкладинку!

Розкажіть про головні акції на обкладинці і тоді її точно помітять.

* Новина про знижку прямо на обкладинці від Flothemes.

Намічається грандіозний захід? Ви тільки подивіться на обкладинку від National Geographic.

* Як завжди стильний та інтригуючий приклад від National Geographic.

У вашій компанії з’явився новий продукт? Розкажіть про це на обкладинці.

Як це зробила компанія HTC, представляючи користувачам свої нові гаджети.

 

08 Розміщуйте на обкладинці зображення людей.

Багато досліджень нам говорять, що обличчя людини на сайті зупиняє на собі погляд. Цим активно користуються світові бренди одягу.

Наприклад, такий бренд як Zara

Сподіваємося, що ці приклади брендових обкладинок на фейсбук і наші поради допоможуть вам визначитися з дизайном обкладинки для бізнес сторінки. А ми завжди готові підказати як покращити дизайн вашої «шапки».

Якщо вам сподобалася стаття, підписуйтесь на наш блог або сторінку на фейсбук.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків