вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Як написати контент на незнайому тему?

Чи стикалися ви з такою ситуацією, коли вам приходить замовлення на абсолютно незнайому тему?

У такому випадку ви стаєте перед вибором: або просто відмовитися від цієї статті, або взятися за нею! Ви можете поповнити не тільки свої знання, а й вдосконалити навички написання статей. Адже далі вам буде набагато легше та зрозуміліше. Але якщо у вас і так багато замовлень на ваші теми, то краще за все не позичати свого часу та відмовитися від такої статті.

Однак щоб стати універсальним копірайтером, варто зрозуміти, що писати статті на будь-які теми це ваш ключ до успіху! Так,  автори-початківці вибирають не більше 2-3 галузей на певні тематики. Але вміння створювати унікальний контент різних напрямків дає можливість будь-якому авторові заробляти значно більше.

Як написати контент на незнайому тему?

Перше правило для початківця копірайтера  читати і виписуватися!

Почати можна з простих інформаційних текстів описів. Пошукайте інформацію в інтернеті, зберігайте все, що пов’язано з темою або має хоч якесь відношення до неї.

Пам’ятайте, що в інтернеті деякі матеріали можуть бути недостовірними. Тому шукайте дані для статті з різних джерел. Проаналізуйте тексти ваших конкурентів і візьміть за зразок їх стиль, стиль і сленг клієнтів.

Ще один корисний лайфхак: перед написанням текстів на незнайому тему дізнайтеся хто ваша цільова аудиторія, про що і як вони думають. Тепер весь зібраний матеріал потрібно прочитати та виділити основні моменти.

Как написать контент на незнакомую тему?

Не лінуйтеся і почніть вчиться рерайту переписання текстів своїми словами!

Цей навик допоможе навчитися писати найпотужніші тексти, які продають все що завгодно. Так ви з часом наберете професійну вагу та отримаєте необхідний досвід. Головне, прагнути навчитися надалі викладати тексти своєю мовою.

Через деякий час у вас збільшиться словниковий запас, а разом з ним з’являться особисті стратегії та фішки для залучення замовників.

Пора скласти структурний план!

Після того, як ви зібрали необхідний матеріал, потрібно скласти план. Структура будь-якого рекламного тексту, або тексту, що продає складається зі стандартних блоків. Згодом ви почнете це помічати.

Не забудьте дописати до кожного пункту підпункт, де ви вкажете більш детальні замітки до структури статті.

Після того як ви підготували таку базу, ви можете максимально правдиво написати текст з вашої тематики. Можливо, вам навіть не знадобиться займатися рерайтом.

У висновку, ми б хотіли звернути вашу увагу на те, що писати на незнайомі теми дуже корисно. Таким чином ви не тільки удосконалюєте свої аналітичні здібності, вміння збирати необхідну інформацію і вибирати найважливіше, а також дізнаєтеся багато нового з незнайомої для вас теми.

Найголовніше, ви підвищуєте свій професійний рівень, звичайно, якщо впораєтеся з роботою успішно!

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків