← Повернутись

Де шукати контент для ваших сторінок в соцмережах

Багато компаній репостять цікаві матеріали до себе в групи з інших сторінок. Це дозволяє їм збільшити активність на сторінці і залучити нових користувачів. Але на одних лише репостах бренд не розкрутиш. Про те, де шукати контент для соцмереж, ми сьогодні і поговоримо.

Підписники повинні сприймати вашу сторінку в соціальних мережах як джерело цінної і корисної інформації. Але без унікального контенту збільшити охоплення аудиторії і привернути нових підписників практично нереально. З цією проблемою часто і стикаються багато SMM-ників.

Як правильно шукати контент для соцмереж?

Багато компаній публікують контент, який стосується виключно їх області. І роблять помилку. Для того щоб збільшити охоплення аудиторії, слід зачепити і суміжні області. А наші рекомендації допоможуть вам знайти дійсно корисну інформацію для вашого контенту. Отже, як знайти контент для вашої сторінки?

 

контент для соцмереж

1. Обрані сайти

Основне джерело вашого контенту — це інформаційні портали, які публікують корисну та актуальну інформацію. Крім цього, на таких порталах ви можете знайти корисні статті по вашій темі. Головне — визначитися з сайтами з вашої тематики, які дійсно знадобляться.

2. Новинні агрегати

Обрані сайти допоможуть вам знайти контент по вашій темі, але не варто забувати про такі служби як Яндекс Новини, Google Новини і т.п., які зберуть для вас не тільки найсвіжішу інформацію з усіх куточків інтернету, але і розділять її за темами .

3. Популярні пости

Відстежуйте, які пости по вашій тематиці в соціальних мережах набирають найбільше лайків. Це ви зможете зробити не тільки за допомогою стрічки, але і за допомогою пошуку по ключовиках і хештегах.

4. Знайдіть групи по вашій тематиці

Щоб завжди бути в курсі новинок, підпишіться на сторінки, суміжні з вашою областю, в соціальних мережах. Найцікавіша і популярна інформація буде виводитись в новинну стрічку.

5. Підпишіться на e-mail розсилки сторінок, які вас цікавлять

На більшості інтернет-порталах є функція e-mail розсилки. Підписавшись на неї, у вас буде можливість отримувати свіжі та актуальні статті одним з перших.

6. Не забувайте про розваги

Не будьте нудним в очах ваших підписників. Більшість з них заходить в соціальні мережі заради спілкування і розваг. Хоч іноді викладайте смішні картинки і історії, адже гумор теж може бути тематичним. Інформацію для таких публікацій можна взяти на будь-якому розважальному порталі (більшість з них можуть сортувати статті по розділах).

І головне: щоб зрозуміти, який контент сподобається вашим передплатникам, варто самому справді зацікавитись вашою сферою діяльності. Тоді пошук контенту для соціальних мереж не тільки прискориться, а й буде приносити вам задоволення.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків