З кожним роком з’являються все нові інструменти просування в соціальних мережах. Ми вирішили перевірити нашу гіпотезу про те, як допомагають у просуванні корпоративні стікери в Telegram і хочемо поділитися досвідом THELAB Agency.
Мета використання корпоративних стікерів в Telegram
На створення стікерів потрібно витратити час, але це не дарма.
- По-перше, корпоративні стікери — це відмінний маркер бренду. Створіть їх не нудними, продумайте всі деталі, щоб ваші працівники могли використовувати їх в будь-якій ситуації. Зробіть акценти на болях та особистих приколах.
- По-друге, корпоративні стікери спрощують процес комунікації. Вони роблять його простішим та коротшим між співробітниками компанії, людьми з digital-сфери і навіть керівництвом.
- По-третє, корпоративні стікери підвищують впізнаваність бренду за межами компанії. Розміщуйте їх на публічному каналі в Telegram. Так є висока ймовірність того, що їх додадуть ваші віддані читачі.
- По-четверте, створюють лояльність до бренду з боку клієнта. Ця несерйозність притягує та розчулює. Адже всі люблять гумор.
Як створити корпоративні стікери в Telegram?
Для створення корпоративних стікерів вам знадобитися:
- Дизайнер — 1 штука;
- Людина, яка завантажить файл через @Stickers в Telegram — 1 штука.
Якщо говорити серйозно, то немає нічого складного в процесі створення стікерів, адже найскладніше продумати всі нюанси та прописати ТЗ дизайнеру.
Мінімальна кількість стікерів — 20-25 штук. Важливо, не робіть їх однотипними, намагайтеся задіяти всі базові смайли. Так як стікери корпоративні — не забудьте про лого, їх форму, широку аудиторію (нехай 1 набір мають можливість використовувати співробітники, керівництво, клієнти та інші люди з цієї галузі) та корпоративні кольори. Загалом все, що зможе викликати чіткі асоціації з вашою компанією.
Тематика корпоративних стікерів в Telegram
Ми тестували три набори стікерів. Перший варіант був націлений на впізнаваність бренду THELAB Agency, в набір включили 45 стікерів з фразами, які активно використовують співробітники компанії і працівники digital-сфери, такі як: «ок», «правки», «завтра працюю вдома», «готово». Перший тест виявився успішним, адже всі співробітники встановили стікер-пак та активно його використовують, крім цього стікер-пак встановили 17% підписників, які переглянули пост про стікери на нашому Telegram-каналі.
Наступний крок — створення Animogi з членами команди компанії. Цей набір ми вирішили залишити всередині компанії і розширити палітру емоцій, щоб було більше можливостей для його використання.
Третій набір корпоративних стікерів ми прив’язали до новорічних свят, і це успіх! У третій стікер-пак увійшли 34 стікера, які можна використовувати як новорічні листівки-побажання з близькою для digital-сфери тематикою. За 30 хвилин 15 установок. За 24 години — 49, а це 21% від загального числа переглянутого повідомлення.
Результати
Перший, тестовий, стікер-пак опублікували на своєму каналі в Telegram (~ 1500 учасників), як результат з 545 переглядів повідомлення 92 людини встановили корпоративні стікери від THELAB Agency. Крім цього співробітники компанії їх дуже полюбили та регулярно використовують при комунікації.
Другий набір корпоративних стікерів перебуває на доопрацюванні, в майбутньому, за допомогою Animogi, можна буде познайомити читачів з командою THELAB Agency.
Результати третього стікер-пака: за 12 годин його встановили 16% користувачів, які прочитали пост. Результати досить непогані. Сьогодні 10 грудня тому прогнозуємо пік установки новорічних корпоративних стікерів ближче до 20 чисел грудня.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.