вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Як обрати SMM агентство

В одній з попередніх статей я писав про те, як вибрати SMM фахівця. Однак не завжди компанії потрібен свій штатний фахівець, і буває, що краще найняти спеціалізоване агентство. Тому сьогодні пропоную поговорити, про те, як вибрати SMM агентство.

Однак, перш, ніж звертатися в агентство, вам слід чітко для себе розуміти навіщо вам потрібно просування в соціальних мережах і які цілі ви ставите перед собою. В ідеалі мати маркетингову стратегію, в яку вплетена стратегія SMM просування. Тому що запит: «Нам треба щось круте в SMM і якомога дешевше», давно вже не викликає захвату у професійного агентства, на такий запит вам відповість хіба що фрілансер або агентство, у якого 2,5 клієнта і півроку досвіду на ринку.

Підводячи підсумки вищесказаного: визначте для себе, навіщо вам просування в соціальних мережах і яких цілей ви хочете досягти.

Як обрати SMM агентство

Як вибрати SMM агентство

На що ж слід звертати увагу при виборі партнерів серед агентств?

1. Спеціалізація.
Можливо, багато хто зі мною не погодяться, але я все ж вважаю, що на двох стільцях сидіти важко. Ти або займаєшся SMM і у тебе вся компанія живе саме цим, або ти так чи інакше втрачаєш фокус (а як наслідок пропускаєш тренди, новинки ринку і т.д.), якщо займаєшся не тільки просуванням, а й створенням сайтів, зовнішньою рекламою і т.д.
Тому, на нашу суб’єктивну думку переваги треба віддавати тим, хто займається виключно просуванням в соціальних мережах.
2. Портфоліо.
У хорошого агентства має бути своє портфоліо. Зазвичай з ним ви можете ознайомитися прямо на сайті агентства (думаю не потрібно виносити в окремий пункт наявність цього самого сайту в 2017 році?), або ж запросити окремо, щоб вам показали проекти з якими працювало агентство.
3. Показники досягнення цілей.
Оскільки ви вже визначилися з цілями і завданнями просування в соціальних мережах, то тепер вам потрібно зрозуміти як досягати і як вимірювати ці цілі. У хорошому агентстві вивчивши вашу стратегію вам обов’язково порекомендують, на які метрики варто спиратися в роботі, а головне — пояснять чому. Якщо вам назвуть KPI і не пояснять навіщо це треба, значить агентство просто хоче вибрати для себе більш легкі показники, не звертаючи уваги на потреби клієнта.
4. Досвід.
Ваш майбутній партнер повинен мати досвід роботи в просуванні в соціальних мережах. Тому поцікавтеся, що за команда буде працювати над вашим проектом, подивіться блог компанії, почитайте про що вони пишуть — чи розбираються вони в тому, що вам потрібно.
5. Відгуки.
У хорошого агентства завжди є письмові або відео відгуки від клієнтів про роботу з ними. Я зараз не говорю про скріншоти з соціальних мереж або відгуки про те, як добре їх навчили SMM в цьому агентстві. Якщо ви замовляєте просування, то і відгуки повинні бути саме про це і зі справжніми іменами тих, хто цей відгук залишив, а також їх контактами (телефони, e-mail). Щоб у разі чого ви могли зв’язатися з цією людиною і розпитати її детально.
6. Ціна.
Не варто вибирати собі партнерів по ціні. Якщо чесно, навіть не дуже хочеться зупинятися на цьому пункті і пояснювати чому дешево не дорівнює якісно. Критерій ціна повинен включатися в останню чергу, коли всі інші параметри рівні або умовно рівні.

 

P.S. Також хочу додати, що не варто обирати агентство за критерієм роботи з вашими нішами або конкурентами. Це може здатися дуже привабливим, у агентства є напрацювання в вашому бізнесі і воно буде швидше показувати результат.

Але виникає два основних питання:

1. Ви дійсно вважаєте, що у вас взагалі немає відмінностей від ваших конкурентів і ви відразу отримаєте їх показники?

2. Ви ж розумієте, що і напрацювання зроблені за ваші гроші, будуть використані для просування ваших конкурентів?

Ми, в «THELAB Agency», принципово не працюємо з прямими конкурентами і не беремо в паралельну роботу бізнеси в одній ніші.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

2 Лайків