← Повернутись

Як обрати SMM фахівця

Зараз багато хто замислюється про просування в соціальних мережах. І в першу чергу постає питання: «А хто ж буде займатися соціальними мережами?». Тут є кілька варіантів:

  1. Найняти спеціалізоване агентство
  2. Доручити заняття соціальними мережами маркетологу / PR менеджеру / офіс-менеджеру.
  3. Найняти SMM фахівця.

Як обрати SMM фахівця

Перший варіант ми розберемо в одній з наступних статей. Про другий варіант скажу так: особисто моя думка — цього робити не можна. Ці фахівці повинні займатися своїми завданнями. А сьогодні ми поговоримо про третій варіант — наймання свого штатного SMM менеджера.

Отже, як вибрати SMM фахівця?

Я рекомендую звертати увагу на такі основні критерії:

  • Досвід роботи. Якщо ви тільки починаєте розбиратися в соціальних мережах, то вам потрібен фахівець, який вже все знає і вміє. Брати людини з нуля для вас немає ніякого сенсу, так як його не буде кому навчати.
  • Чим саме він займався в SMM. Багато адміністраторів спільнот в соціальних мережах називають себе SMM фахівцями. Не хочу їх образити, але це не так. Розвивати свій проект і заробляти на продажі реклами це далеко не те ж саме, що вести співтовариство під конкретну компанію. Тут потрібні інші навички та знання. Арбітражники в цьому плані більше підходять, правда як фахівці по трафіку, а не повноцінні SMM менеджери.
  • Працює не тільки з однією соціальною мережею. Адже вам же не потрібно просування тільки у ВКонтакте або тільки в Instagram?
  • Самостійна здатність до навчання. Соціальні мережі дуже швидко змінюються, і те що працювало вчора далеко не факт, що спрацює завтра. Тому дуже важливо, щоб людина могла самостійно і швидко навчатися нововведеням соціальних мереж.
  • SMM спеціаліст повинен бути в курсі трендів. Цей критерій випливає з попереднього. Хороший SMM фахівець повинен знати галузеві сайти, блоги, популярні спільноти в соц. мережах по SMM і т.д. і постійно бути в курсі того, що відбувається з ринком.
  • Кейси. У хорошого фахівця завжди є як мінімум 2-3 кейса (з фрілансу, минулої роботи на агентство або бізнес). І він може не просто показати скріншоти, а й пояснити, за рахунок чого були отримані ті чи інші результати.

Під кінець хочу зазначити, що всі ці пункти нелегко знайти в одній людині, тому вам треба дивитися вже, виходячи з ваших цілей і завдань, чим можна знехтувати з цього списку, а чим — ні.

Однак, пам’ятайте: для повноцінної, професійної роботи з соціальними мережами однієї людини замало, потрібно як мінімум четверо — таргетолог, фахівець з контенту, дизайнер і project-менеджер, він же — SMM-спеціаліст. Тому, якщо ви вирішили представити свій бізнес в соціальних мережах, вам краще найняти для цього агентство.

P.S. І так, викиньте з голови всі ці стереотипи про вік і стать SMM фахівця. Вони вам тільки нашкодять. Навіть якщо ви продаєте одяг для жінок бальзаківського віку — не факт що вашим ідеальним фахівцем по SMM, який принесе успіх вашому бізнесу в соціальних мережах, не стане 20-ти річний хлопець. Тому беріть до уваги вік і стать тільки при інших рівних умовах. А краще взагалі не беріть.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

1 Лайків