Клієнт: нічний клуб з Конотопа «Конотопська відьма»
Завдання: збільшення активності в співтоваристві в ВК і збільшення відвідувань нічного клубу.
Цільова аудиторія: повнолітні жителі міста Конотоп
Результати просування нічного клубу в ВКонтакті:
Завдання ускладнювалося тим, що у клієнта є сильний конкурент, спільнота якого, на момент старту робіт, випереджала спільноту клієнта в два рази.
Що було зроблено?
Оптимізація контенту. Фахівці нашого агентства, на основі статистики, виявили найоптимальніший час публікації постів і почали давати контент в цей час. Так само постійно аналізуючи контет поступово змінили його таким чином, щоб відгук був оптимальним (враховувалися не тільки лайки і репости, а й конверсія вступів з таргетированной реклами).
Яких результатів досягли?
Зростання аудиторії в два рази з 3 000 до майже 6 000 за 4 місяці. При тому, що за все повнолітніх жителів Конотопа зареєстрованих в ВК близько 22 000, тобто ми змогли залучити ~ 14% жителів міста.
Збільшення відвідуваності / перегляду групи в 5 разів. з 500 до 2500 чоловік
І досягти головного завдання – збільшення активності в групі:
Приклади активності в постах:
Результати: за п’ять місяців роботи фахівці нашого агентства не просто оживили співтовариство клієнта, а й перетворили його в центр спілкування тих хто відпочиває в цьому нічному клубі. Було проведено більше 10 конкурсів і активностей, в яких взяло участь більше половини підписників.
Відгук про роботу з «THELAB Agency» (SMM Лабораторією) від клієнта:
натисніть на фото щоб збільшити
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.