← Повернутись

B2B бізнес в SMM: яку соціальну мережу обрати?

Якщо ви вирішили просувати свою компанію через соціальні мережі, то тепер варто визначитися, які саме ви будете використовувати для просування власного бізнесу. Ми ввернули свою увагу на Facebook, Instagram, LinkedIn, Tik Tok, Pinterest і YouTube — найбільш популярних майданчиках для просування. Кожна з них має широкий інструментарій та великі можливості для просування. Які саме та чому саме вони — далі в статті.

B2B бізнес в SMM

B2B бізнес в SMM використовує соціальні медіа не тільки для брендування та лідогенерації, але і для збору інформації про своїх клієнтів, що безсумнівно допоможе при плануванні маркетингових компаній. При виборі соціальної мережі слід орієнтуватися на такі критерії:

  1. Популярність соцмережі серед вашої цільової аудиторії (ЦА).
  2. Тип вмісту, який вважають за кращий ваші потенційні клієнти.
  3. Мета соціальних медіа (Linkedin, наприклад, використовують в професійному плані, Pinterest — для пошуку натхнення).
  4. Рівень залученості ЦА.
  5. Інструменти для просування.
  6. Регіональні особливості (не варто шукати своїх клієнтів ВКонтакті, якщо ви орієнтовані на зарубіжний ринок).

Сьогодні ми розповімо про шість ефективних соціальних мереж для просування B2B-компаній.

LINKEDIN

У соцмережі Linkedin на даний момент зареєстровано вже більше 500 млн осіб. В плані B2B її можна назвати однією з кращих соцмереж, так як вона за замовчуванням призначена для професійного спілкування. Також є можливість персонального брендингу топ-менеджерів та ефективного налаштування таргетованої реклами.

Рекламу можна налаштувати за такими критеріями:

  • територія;
  • робоча галузь;
  • демографія;
  • професійні критерії.

Завдяки якісному контенту ви можете розвивати персональні відносини з вашими клієнтами та партнерами, а спілкування в тематичних групах тільки подвоїть ваші шанси на залучення гарячих лідів.

Для SMM-менеджера є корисний інструмент Lead Builder, який може:

  • групувати ліди;
  • шукати користувачів за критеріями;
  • об’єднувати клієнтів в групи за певними ознаками.

Завдяки Linkedin менеджер з легкістю може дізнатися потрібну інформацію про клієнта і зв’язатися з ним безпосередньо, а не через секретаря по телефону. Єдиним мінусом можна назвати те, що в Україні соціальна мережа тільки набирає популярність, і то серед аудиторії віком 20-40 років.

YOUTUBE

Ви помітили, як популярні онлайн-журнали стали переходити від друкованого контенту до відео? У зв’язку з цим ми заслужено можемо внести YouTube в список ефективних соцмереж.

Залучайте ваших клієнтів за допомогою якісного контенту, розміщеного на YouTube. Коли ми говоримо про якість, в першу чергу маємо на увазі зацікавленість та корисність відео, а вже потім спецефекти і якість зйомки.

У 2020 YouTube буде продовжувати набирати популярність, та стане повноцінним майданчиком для просування. Платна підписка та наявність реклами говорить нам про великий попит і популярність соцмережі.

FACEBOOK

Звичайно ж, найпопулярнішу соціальну мережу в світі теж можна використовувати для спілкування з клієнтами в сфері B2B. Ви можете налаштувати таргетовану рекламу на свою цільову аудиторію, розсилати e-mail листи вашим підписникам. Комунікувати безпосередньо з клієнтами тут складніше, ніж, припустимо, в Linkedin. Адже Facebook розрахований більше на аудиторію «бізнес для клієнта».

Якщо проаналізувати всі соціальні медіа, то найкращою для B2B ринку можна назвати Linkedin: тут ви можете безпосередньо спілкуватися і знаходити своїх потенційних клієнтів та партнерів. Але не варто обмежуватися лише нею. Грамотний SMM спеціаліст візьме на озброєння та випробує всі перераховані соціальні мережі, а вже потім визначить, яка з них працює найкраще в потрібній сфері.

INSTAGRAM

Після того, як Facebook купив Instagram, просування в соціальних мережах стало ще зручнішим. Через рекламний кабінет можна контролювати і налаштовувати рекламні кампанії з огляду на особливості своєї цільової аудиторії.

Просування В2В бізнесу в Instagram  — це в першу чергу створення бренду та налагодження комунікації з клієнтом. Але однією соцмережею не обійтися, рекомендуємо використовувати її в комплексі з Facebook і Linkedin.

TIK TOK

Просування в Tik Tok. Соцмережа, яка досить активно набирає користувачів. На даний момент 40% аудиторії — це тінейджери, але пройде декілька років — соцмережа «подорослішає» і модернізується новим функціоналом. На перший погляд, Tik Tok — абсолютно марна справа, але вже через кілька годин розумієш, що щось в цьому є. Тому рекомендуємо вам освоювати популярний майданчик, адже там вже є свої лідери думок та реклама, яка дуже схожа на рекламу в Stories. Правда, як і будь-яка інша нова соцмережа, Tik Tok поки не навчилася боротися з фейками, ботами та накрутками, але ми впевнені — це всього лише питання часу.

PINTEREST

Як просувати профіль в Pinterest? Цей майданчик має досить складний, але дуже ефективний алгоритм ранжування стрічки. 87% аудиторії надихаються на покупки саме в Pinterest. 

Питання «Як зробити соцмережу ефективною?»

  • створіть бізнес-профіль;
  • підв’яжіть до нього свій сайт і соцмережі;
  • публікуйте тільки якісний контент;
  • створюйте дошки з досить вузькою тематикою.

Навряд чи Pinterest стане основною вашою платформою для просування, але додатковий трафік на сайт і підвищення впізнаваності бренду вам забезпечено.

Ви можете робити B2B бізнес в SMM, головне обрати правильну соціальну мережу.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків