Відповідаючи на перше запитання — ні, не особисту, а сторінку-спільноту компанії. Навіщо? Щоб поліпшити імідж вашої компанії, створити представництво в одній з основних соціальних мереж, підвищити впізнаваність бренду, збільшити продажі, ділитися важливою інформацією з клієнтами і т.п. Як це зробити? Читайте статтю!
Як створити сторінку на Facebook: вибираємо категорію
Чому краще створювати фан-сторінку на Facebook.
Facebook пропонує такі варіанти спільнот як:
- Фан-Сторінка;
- Група;
- Захід.
Для бізнесу і просування вашого бренду більше підійде все-таки фан-сторінка. У фан-сторінок на Facebook вся інформація у загальному доступі, і будь-хто, хто цікавиться вами, може подивитися. Сторінку можна оптимізувати для пошукових систем через різні додатки. А також ви можете встановити мову постів і сторінки під вашу аудиторію.
Як створити фан-сторінку на Facebook
Створення фан-сторінок на Facebook безкоштовне. Насправді, щоб створити фан-сторінку, вам навряд чи знадобиться більше п’яти хвилин.
Щоб створити сторінку перейдіть за посиланням: https://www.facebook.com/pages/create.php, або ж можете у себе на особистій сторінці зліва в самому низу натиснути кнопку «Створити сторінку».
Як створити фан-сторінку на Facebook
Вибір категорій фан-сторінки на Facebook
Після, у вас з’явиться ось такий складний вибір в типі сторінки.
При наведенні Facebook не дає підказок. Але коли ви все таки зробите вибір і натиснете хоч на один варіант, ви зрозумієте, що у Facebook є для вас завдання складніше. А саме – вибір категорії. Складність лише в знаходженні потрібної вам категорії серед всіх можливих. Вибирати їх не потрібно тільки у типі «Спільна справа або спільнота».
Залежно від вашого вибору категорії, вам будуть доступні різні розділи на сторінці:
Як змінити категорію фан-сторінки на Facebook:
При бажанні категорію можна буде змінити. Для цього потрібно натиснути на «Інформація» в лівому меню.
Далі в розділі «Загальна» є «Категорія», тут натисніть «Редагувати».
Ви можете вибрати до 3-х різних категорій. Назви, що підійде ідеально, може і не бути, просто виберіть те, що на вашу думку, найбільше підходить. Щоб видалити категорію, клікніть на хрестик. Навіть якщо ви вже зберегли відредаговані категорії сторінки, нічого страшного, змінювати їх ви можете нескінченну кількість разів.
Отже, ви нарешті знайшли потрібну вам категорію і заповнили всі поля. Просто натискаєте кнопку створити, і оп — у вас є сторінка компанії. Далі справа за оформленням і наповненням, але про це ми розповімо вам вже наступних статтях.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.