← Повернутись

Створення візуального контенту для бренду streetwear-одягу Supreme – Кейс

У січні 2019 року було відкрито офіційний магазин streetwear-одягу бренду Supreme Spain в Україні. Після галасливого відкриття український Supreme Spain створив свій аккаунт в Instagram і в лютому звернувся до нас за просуванням в соціальних мережах та створенням візуального контенту.

Клієнт: Supreme Spain в Україні — бренд стрітвер-одягу.

Період: лютий — березень 2019

Платформа: Instagram.

Регіон: Україна, Київ

Завдання:

Рішення

До ведення нашою командою Instagram бренду, на сторінці публікувалися зображення, які використовує Supreme Spain. Ми вирішили відмовитися від цього, і створити свій унікальний візуальний контент.

Як краще можна показати стильний одяг, як не на стильних людях? Тому за основу візуального контенту ми взяли фотографії. Для цього організовували Street style зйомки, залучали моделей, збирали образ, який передавав зухвалий, вільний настрій бренду. А обробляли фотографії згідно з розробленим нами стилем.

Для зйомок ми залучали лідерів думок, публічних особистостей, організовували love-story. Не обійшлося без анімацій зі спецефектами та музичним супроводом, які зараз дуже активно використовують популярні бренди за кордоном.

Створення візуального контенту для бренду одягу Supreme

Stories ми використовували для демонстрації look в одязі Supreme Spain і анонсів важливих подій та публікацій в стрічці.

Приклади

Оформлення highlights для сторіс

Створення візуального контенту для бренду

Приклад створення візуального контенту для Supreme - THELAB Agency

Результати cтворення візуального контенту для бренду streetwear-одягу Supreme

Нашим головним завданням було створити єдиний стиль оформлення сторінки, що підвищило привабливість і впізнаваність бренду, а також такі показники:

  • кількість підписників — + 21%;
  • залученість, ER — до 7%;
  • кількість звернень — в 2 рази.

Висновок

Візуальний контент в соціальних мережах створює перше враження про бренд, так як перше, що бачить людина в новинній стрічці — картинка. Якщо ви просуваєте бренд одягу, то важливо, щоб ваш товар був присутній на фотографії, і людина могла «приміряти» його на собі — це можливо тільки при взаємодії товару з людьми.

Керуючись цим принципом і знанням нашої цільової аудиторії, ми створили візуальний контент, який передає настрій бренду, а також залучили лідерів думок, які користуються популярністю у нашої ЦА, і цим підвищили не тільки впізнаваність, а й лояльність аудиторії до бренду.

Замовити

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

1 Лайків