Кейс: Комплексне просування у ВКонтакті: мережа взуттєвих магазинів
← Повернутись

Комплексне просування у ВКонтакті: мережа взуттєвих магазинів

Комплексне просування у ВКонтакті: мережа взуттєвих магазинів

Комплексне просування у ВКонтакті: мережа взуттєвих магазинів

Клієнти: мережа взуттєвих магазинів у Україні, з поданням у всіх регіонах країни.

Цільова аудиторія: Жителі великих міст України, від 22 до 40 років.

Період роботи роботи: грудень 2013 року – по теперішній час ( березень 2014 року)

Завдання: створення спільноти, залучення цільової аудиторії. Налагодження зворотного зв’язку з вже існуючими клієнтами.

Методи роботи: наповнення спільноти цікавим і релевантним контентом, таргетована реклама, створення вірусних постів, організація і проведення новорічного конкурсу.

Рост целевых посетителей сообщества:

Результат рекламної компанії: комплексне просування у ВКонтакті: 

Спочатку клієнт замовив тільки створення і залучення (без контент менеджменту), після двох місяців робіт, ми переконали клієнта все ж скористатися послугою «контент менеджмент». Різницю у відвідуванні Ви можете побачити.

На фото видно, що активність після проведення новорічного конкурсу спала, так як спільнота майже не оновлювалося. А ось починаючи з березня (коли фахівці нашого агентства все ж переконали клієнта скористатися послугою контент менеджмент) знову зросла і перевищила показники навіть акційною активністю.

Цільова аудиторія ВКонтаткі

Цільовою аудиторією клієнта (як і більшості компаній торгують одягом і взуттям) є дівчата і жінки. Як видно з фото, наше агентство залучає саме цільову і платоспроможну аудиторію.

Оскільки магазини (оффлайн і онлайн) працюють в Україні, то і аудиторія яка цікавить клієнта – українці. Знаючи це наші фахівці роблять акцент на залучення саме користувачів з України. Що видно на графіку – більше 96% відвідувачів саме з України.

Після того, як наші фахівці почали працювати з контентом, активність в спільноті зросла (що ви можете спостерігати на графіку), в усіх напрямках: лайки, репости, коментарі.

Комплексне просування у ВКонтакті

 

Результати: За період нашої роботи (4 місяці) була створена спільнота. Залучено понад 1500 учасників. Зросли вшестеро переходи з соціальних мереж на сайт. А також з’явилися продажі у інтернет-магазині з переходів з соціальних мереж.

Замовити

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків