вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Обмеження по тексту для соціальних мереж

Для того, щоб аккаунт у соціальній мережі став популярним і кількість лайків під кожним постом була значною, важливо приділяти увагу не тільки візуальному контенту, але і головне — текстовій частині публікації, саме тому варто враховувати обмеження по тексту.

Ємність, інформативність, привабливість і ненав’язливість — ось одні з найважливіших характеристик вдалого опису.

Зі змістом визначилися, а що з довжиною? Не завжди кількість символів визначає значимість самого контексту. Більшість читачів не стануть навіть починати читати текст, якщо його продовження потрібно буде читати в коментарях або десь в іншому місці.

У нашій статті ми зібрали інформацію про максимальну кількість символів в одному пості в найбільш популярних соціальних мережах.

Обмеження по тексту для постів в Instagram

Частіше за все зустрічається проблема з текстами в постах даної соціальної мережі пов’язана з обмеженням кількості символів під описом інформації, бо ще публікується фотографії або картинки. Додати в один пост можна не більше двох тисяч символів. При цьому всі знаки рахуються без пробілів.

Ограничения по тексту для социальных сетей

Сторінка редагування публікації в додатку Instagram

Але що робити, якщо історія настільки захоплююча, що не можна обмежитися двома тисячами символів?

На даний момент існує кілька способів обійти це обмеження. Наприклад, якщо весь текст з публікації не помістився в один пост його можна продовжити в коментарях. У такого способу є свій мінус — це кількість залишених згодом коментарів під ним ваших підписників. Якщо читач одразу не побачив продовження поста в коментарях після публікації, то потім йому це буде зробити складніше.

В такому випадку, зараз прийнято публікувати продовження текстової розповіді у вигляді картинки з надрукованим текстом. Або можна створити відео з таких слайдів з текстами і завантажити їх в публікацію.

Приклад розміщення текстової розповіді у вигляді картинки в додатку Instagram


Навчіться самостійно налаштувувати рекламу. Найповніший курс по роботі з таргетованою рекламою Facebook/Instagram від THELAB Agency.


Відео-курс по таргету


Оптимальна кількість символів для публікації в Facebook

Як повідомляє компанія TrackSocial, яка регулярно аналізує соціальні мережі, найбільш популярні пости складаються з 40-70 символів, максимальна кількість — 200. При цьому максимальна допустима кількість символів в одній публікації становить — 63206!

Дані TrackSocial говорять про те, що основний посил поста повинен бути представлений читачам в максимально стислому вигляді, але з чіпляючим контекстом.

До вдалих варіантів публікацій з короткою кількістю символів можна віднести і пости-голосування або опитувальники. Дані види публікацій допоможуть краще пізнати аудиторію шляхом отримання відповідей від них.

Скільки символів в одній публікації допустимо розміщувати у Вконтакте?

При написанні поста в соціальній мережі важливо пам’ятати одне правило, яке дійсно працює: «Стислість — сестра таланту».

Імовірність того, що публікацію прочитають користувачі, а не проскролять, зростає в тому випадку, якщо візуальна довжина посту не лякає. І не складається з нескінченної кількості символів без відступів і абзаців.

Допустима кількість символів в публікації у Вконтакте 16 834. До речі, розробники програми подбали про те, щоб у авторів сторінок і пабліків був різноманітний вибір зі створення контенту. Так, у читачів спільноти є можливість вибирати: прочитати довгий пост у вигляді статті або ж сфокусувати свою увагу на коротких нотатках.

Кількість символів в пості в Одноклассниках

Повертаючись до статистики, пам’ятайте що читачі свої 10-15 вільних хвилин швидше присвятять прочитанню парі коротких постів, ніж одному довгому.

Відомо, що в Одноклассниках в одному пості можна розмістити не більше 1000 символів. Але користувач може побачити перші три рядки тексту. Решта тексту сховається, а для продовження його читання користувачеві необхідно буде натиснути на «Читати далі». Таким чином чіпляючий і найважливіший текст повинен вміститися саме в перших рядках. Інтрига спонукає читача відкрити пост і прочитати опис повністю. Чи поставить він після цього лайк і чи збереже пост — залежить тільки від вашого таланту.

На підставі вивченого матеріалу і відповідно до статистичних даних, незалежно від виду соціальної мережі, користувачі віддають перевагу до читання публікацій з мінімальною кількістю символів. Для досягнення успішних показників під постом, важливо вміти створювати короткий, але влучний контент.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

2 Лайків