вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

SMM для B2B чи потрібно?

Компанії сегменту B2B часто сумніваються, чи є сенс «виходити» в соцмережі. 

Як там знайти свою ЦА та як з нею працювати, адже digital-просування відрізняється від традиційного. Наводимо вам аргументи, а ви аналізуйте та вирішуйте, чи готові виходити на новий рівень.

SMM для B2B. Спочатку статистика.

Дослідження, яке проводила компанія CMO Survey у співпраці зі школою Бізнесу Фукуа при Університеті Дьюка, США, показало такі результати:

  • Близько 12% бюджету великих B2B компаній розраховані на маркетинг. Як мінімум 10% з цих коштів призначені для просування в соцмережах.
  • Від 7% до 9% продажів B2B компаній здійснюється через інтернет (за умови наявності фізичних точок). А кожна друга B2B компанія, яка займалася просуванням в соцмережах відзначає, що готова продовжувати цю справу та виділяти більше коштів для активного розвитку на digital-платформах.

SMM для B2B чи потрібно

For what? 

Дуже логічне питання, відповідь «ну всі так роблять» або «шоб красивенько було» явно не є вичерпною для серйозного бізнесу.

Особливість B2B компаній полягає в тому, що всі вони пропонують практично однаковий список послуг (з перевагами та недоліками), а відрізняються від конкурентів всього лиш ціною. Тому говорити про унікальність продукту та окрему нішу на ринку явно не варто. 

Що дасть digital-просування вашому бізнесу? Найголовніша його ціль — підвищення впізнаваності бренду. Погодьтеся, клієнт аналізує багато факторів, на основі яких і приймає рішення про покупку. Вирішальні з них є зовсім неочікуваними. Для когось важливі позитивні відгуки про компанію і часто покупці скептично ставляться до таких відгуків на сайті. Персоналізований відгук у Facebook де ви можете перейти на профіль людини, побачити її життя і навіть поставити запитання має більшу вагу, ніж відгук «no name» на сайті. 

Одні звертають увагу на велику кількість підписників, які створюють ілюзію популярності компанії, інші «натикаються» на рекламу в інтернеті та більше не хочуть  займатися активним пошуком та аналізом. Важливо працювати по «всіх фронтах».


Навчіться самостійно налаштувувати рекламу. Найповніший курс по роботі з таргетованою рекламою Facebook/Instagram від THELAB Agency.


Відео-курс по таргету


Через соцмережі ви вирішуєте наступні задачі:

  • Створюєте бренд та маєте можливість вчасно маневрувати.
  • Акумулюєте певну кількість своєї ЦА на одній платформі з можливістю подальшої співпраці та «прямого контакту».
  • Відстежуєте імідж компанії за її межами.
  • Підвищуєте трафік на сайт, як результат лідогенерація, а пізніше — продажі.

Як SMM впливає на продажі компанії, читайте на сайті

На кого варто орієнтуватися? ЦА SMM для B2B:

  • Власники малого та середнього бізнесу.
  • Decision Maker (люди, які приймають рішення).
  • Потенційні працівники.
  • Люди, які в пошуку партнерів, колаборацій.

Як вимірювати?

Для того щоб дізнатися наскільки ефективно працює ваше digital-просування, ставте КРІ.

Як правильно поставити та контролювати КРІ читайте в нашому блозі

В цілому digital-просування дає значно більше можливостей вашому бізнесу та відкриває нові платформи для збуту продукції, підвищує впізнаваність бренду та стимулює потенційного покупця придбати товар.

Для того щоб добитися бажаних результатів, необхідно довірити справу професійній команді, інакше матимете негативний досвід роботи та значну втрату бюджетів.


Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

2 Лайків