вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Навіщо потрібен тестовий період у таргетованій рекламі?

У нашій практиці ми часто стикаємося з такою ситуацією, що клієнт відразу хоче знати, скільки йому коштуватиме не тільки клік на сайт або підписка на співтовариство, а й вартість дзвінка або покупки. Однак працюючи з аудиторією, це неможливо передбачити. Але, на жаль, багато хто цього не розуміє. Тому в даній статті я вирішив розповісти, чому не можна назвати вартість клієнта відразу при першій зустрічі, і чому хороший фахівець цього ніколи не зробить.

Тестовий період в таргетованій рекламі

Для початку давайте спробуємо розібратися: чому так відбувається? На жаль, ринок SMM (просування в соціальних мережах) все ще не сформований, і є багато гравців, які працюють по-сірому або навіть по-чорному. Більшість з них не особливо переймається такими поняттями як репутація та задоволеність клієнта, їх завдання — взяти оплату з цього самого клієнта, а далі будь що буде.

Саме вони і обіцяють клієнтам конкретну вартість кліка, підписки і продажу, причому дуже низьку, щоб клієнт швидше виклав гроші. При цьому, звісно, не завжди (навіть дуже рідко) можуть потім це зробити. Але оскільки репутацією вони не дорожать, то негатив від клієнта їм байдужий. Багато таких «агентств» навіть назв не мають (я вже мовчу про сайт, кейси, відгуки та т.п.)

тестовий період у таргетованій рекламі

Тепер давайте повернемося до того, чому не можна заздалегідь передбачити ціну кліка, підписки, продажу. Почнемо спочатку. Таргетована реклама працює виключно з живою цільовою аудиторією, тому заздалегідь дізнатися, як будуть реагувати ті чи інші люди на те або інше оголошення, в принципі неможливо. Адже на результат впливає багато факторів, серед яких є навіть погода (якщо влітку йде дощ, то багато людей буде сидіти вдома біля комп’ютера, і, відповідно, кількість цільової аудиторії в соціальних мережах, яким можна показати свою рекламу, буде більше, і навпаки — в сонячну погоду реклама буде повільніше відкручуватися і т. п.). Враховуючи, що таких чинників дуже багато, і на все впливати у таргетолога немає ніякої можливості, то і передбачити, яким буде результат, заздалегідь неможливо.

Але як же тоді планувати свій бюджет? Напевно вас цікавить це питання. Невже це неможливо, і кожен раз треба гадати, чи буде результат від просування чи ні?

Поспішаю вас заспокоїти — це можливо. Планувати бюджет можна і потрібно, але робити це треба на основі статистики, а не методом «пальцем в небо» або «на авось». Тоді де ж взяти цю саму статистику, запитаєте ви? Ось саме для цього і потрібен тестовий період. Після якого можна буде прогнозувати бюджет і планувати показники.

Який бюджет потрібен на тестовий період на тестовий період у таргетованій рекламі?

Однак відкритим залишається питання, який же потрібен бюджет для тестового періоду. Тут немає однозначної відповіді: ми в агентстві дивимося на приблизну кількість сегментів для тестування і, виходячи з цього, визначаємо бюджет на тестовий місяць. На даний момент це приблизно від 9 000 грн. (Але повторюся, все залежить від бізнесу клієнта і від того, що саме і на кого він хоче просувати).

Що відбувається під час тестового періоду і скільки він триватиме?

Тестовий період триває від 15 до 30 днів, в залежності від ніші і від виду продукту / послуги, який ми просуваємо.

Під час тестового періоду наша команда:

  • аналізує вашу нішу;
  • аналізує ваших конкурентів;
  • проводить аналіз цільової аудиторії;
  • сегментує аудиторію і тестує ці сегменти паралельно або по черзі;
  • складає рекламні оголошення і проводить їх A/B тестування;
  • готує звіт по тестовому періоду з рекомендаціями щодо бюджету, вибору майданчиків, стратегії просування і т.д.

Що ви отримаєте після тестового періоду?

Головне, що ви отримуєте після тесту — це розуміння (не «на око», а підтверджене статистикою), чи відповідають вашим потребам просування в соціальних мережах. Який сегмент аудиторії реагує на вашу пропозицію, і як він реагує. А також рекомендації по бюджету на місяць, прогнози і що саме за цей бюджет ви отримаєте.

Ще одне питання, яке турбує багатьох і яке я не можу залишити без уваги — це «Чи зможу я самостійно просуватися після тестового періоду?» 

Однозначної відповіді на це питання немає, але з досвіду скажу, що дуже навряд чи ви зможете самостійно це робити, не володіючи відповідними знаннями. Вести таргетовану компанію не легше, а часом навіть важче, ніж тестову. Адже аудиторію треба збирати постійно, сегментувати постійно, підбирати фото і міняти тексти.

Тому якщо у вас є гроші тільки на оплату роботи фахівця на тестовий період, то вам є сенс витратити ці гроші на навчання основам SMM і таргетованої реклами, щоб самостійно вести рекламні кампанії.

Робити таргетовану рекламу в соціальних мережах — це нелегка, хоча і дуже цікава справа. Займатися налаштуванням, не володіючи знаннями, не вийде. А за знання треба платити. Тому налаштування реклами не може коштувати $50, і якщо ви хочете якісне просування в соціальних мережах, ви повинні це розуміти.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

1 Лайків