вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Види акаунтів Instagram: бізнес та особистий

Якщо ви читаєте цю статтю, то точно вже задумались над тим, який акаунт вам створити та яка, власне, різниця між особистим та бізнес-акаунтом. Тут ми і розставимо крапки над «і» і відразу внесемо ясність та розкажемо, які бувають види акаунтів Instagram.

Види акаунтів Instagram: бізнес та особистий

Чим відрізняється бізнес акаунт від особистого

Давайте почнемо з того, що варто визначити ціль створення вашого профілю, і тоді ви все зрозумієте. 

Якщо ви хочете вести сторінку для душі та самореалізації, зберігати там свої фото та відео, можливо, спогади з життя чи просто красиві картинки, то достатньо буде особистого акаунта. 

Але якщо ваша ціль — просування в соціальних мережах, охоплення більшої кількості аудиторії, підвищення залученості та продажі, то вам точно варто створювати бізнес-сторінку. Так ви матимете можливість постити та переглядати не лише фоточки чи спілкуватися в Direct, а й відстежувати свою статистику, робити комплексні налаштування сторінки та просувати її, згідно своєї стратегії. Також у бізнес-акаунті є деякі додаткові функції. Про них — нижче.

Кнопка зв’язатися

Налаштувавши бізнес-профіль, у вас є можливість додати кнопку зв’язку. Там ви можете додати свій телефон e-mail і посилання. Все це буде відображатися на ваші сторінці (дивіться скрін 1), якщо користувач натисне кнопку «Зв’язатися». Також можна додати розташування компанії, клікнувши по ній, користувач відразу побачить вас на карті. Якщо ви не хочете, щоб вам дзвонили, то ідеальним рішенням стане функція «відправити повідомлення», але це вам потрібно буде враховувати при налаштуваннях акаунта.

Кетегорія акаунта

Це галузь, у якій ви ведете бізнес. Змінити чи налаштувати її дуже просто: натисніть на кнопку «Редагувати профіль» та оберіть категорію (дивіться скрін 2). Там ви побачите вже готові рекомендації або в пошуку знайдете ту, яка найбільш точно опише рід вашого заняття (скрін 3). Категорію можна показати чи сховати на своїй сторінці.

Статистика

Статистика – це, мабуть, найкорисніша функція бізнес-акаунтів, бо ви зможете відстежувати аналітику свого профілю прямо в додатку. А серед основних показників – такі: 

  • Вміст: огляд дописів, stories, реклами
  • Діяльність: графік та дані показників охоплення, показів, а також відвідування профілю за певний період
  • Аудиторія: можна переглянути приріст за період, популярні розташування ваших підписників (міста чи країни), віковий діапазон (можна розглянути всіх, або окремо чоловіків чи жінок), стать (процентне співвідношення), читачів (в які години та дні ваші читачі найбільш активні)

Статистика, насправді, дуже важлива, бо можна аналізувати ефективність  просування свого бренду/компанії чи особистої сторінки. Можливо, ваша реклама взагалі не діє, а відео не подобається вашим підписникам. Аналізуючи статистику у вас з’являється можливість створювати правильний та корисний для вашої ЦА контент, впливати на залученість, збільшувати приріст підписників, обираючи правильну стратегію.

Створення реклами

Маючи бізнес-профіль, ви зможете налаштовувати рекламу не лише через рекламний кабінет в Facebook, а й напряму з додатка. Просувайте ваші публікації з облікового запису за допомогою кнопки «Просувати» під постом, налаштовуючи параметри таргетингу: вік, гео,


Навчіться самостійно налаштувувати рекламу. Найповніший курс по роботі з таргетованою рекламою Facebook/Instagram від THELAB Agency.


Відео-курс по таргету


Як створити бізнес-акаунт

Насправді, перетворити свій профіль на бізнес-сторінку дуже просто. Зайдіть в налаштування та натисніть на вкладку «Перемкнутися на профіль компанії»

Далі ви побачите вікно авторизації Facebook, авторизуйтесь і готово.

Після, вам потрібно підключитися до Facebook і увійти в свій акаунт. Тоді Instagram запропонує вам прив’язати одну зі сторінок якими ви керуєте.

Налаштовуйте інформацію і натискайте на галочку. Все акаунт створений.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

2 Лайків