← Повернутись

Статистика в Instagram: розбираємо по поличках

Просування в Instagram – невіддільна частина будь-якої сучасної SMM-компанії. Але також, як і компанії в інших соціальних мережах, ця вимагає докладного вивчення для аналізу ефективності просування. Розберімо по поличках, що нам дає Instagram в плані статистики.

Якщо порівнювати Instagram з іншими соціальними мережами, наприклад, Facebook, то тут статистика проста, доступна і не вимагає детального вивчення. Але не можна обійти її стороною. Тому ми сьогодні подивимося, що нам може надати ця соціальна мережа.

Статистика в Instagram

Як подивитися статистику в Insta?

При переході на головну сторінку вашого акаунта, вгорі в правому куті ви побачите значок з чотирма вертикальними смужками, який і перенесе вас в розділ «Статистика».

Статистика в Instagram: розбираємо по поличках

Статистика в Instagram: розбираємо по поличках

Статистика в Instagram дає докладну інформацію по:

  • показах;
  • охопленнях;
  • результатах пошуку профілю;
  • кліках на сайт;
  • публікаціях;
  • історіях;
  • передплатниках;
  • рекламі.

Але все по черзі.


Навчіться самостійно налаштувувати рекламу. Найповніший курс по роботі з таргетованою рекламою Facebook/Instagram від THELAB Agency.
Відео-курс по таргету


Розділи статистики в Інстаграм

Покази та охоплення

Покази – це загальна кількість переглядів ваших публікацій і історій. Охоплення у свою чергу показує унікальних відвідувачів, які побачили вашу публікацію. Ці два поняття не варто плутати та слід розрізняти. У той час як покази дадуть вам статистику, скільки всього раз переглянули ваші пости, охоплення дає вам інформацію про кількість передплатників, які побачили ваш пост. Іншими словами, один користувач може 10 разів побачити вашу публікацію, і ця цифра відобразиться в показах. Коли як в охопленні залишиться цифра 1.

Перегляди профілю
Цей розділ дасть вам конкретну цифру, скільки користувачів не просто побачили ваш пост, але і зайшли в ваш профіль.

Кліки на сайт
Цей розділ – найважливіший у всій SMM-компанії. Адже коли користувач переходить до вас на сайт, можна сказати, мета компанії досягнута – ви отримали гарячого клієнта, який готовий зробити покупку.

Публікації
Окремий розділ, який відображає покази по кожній публікації в одному вікні. Ви легко можете порівняти, які публікації були більш успішними, а які менш.

Історії
Ми вже розповідали про історію в Instagram. Ви можете подивитися статистику як в окремому вікні при перегляді історії, так і в розділі «Статистика». Перегляди, коментарі, покази – все це можна відстежити в цьому розділі.

Підписники
Коли у вас з’являється як мінімум 100 підписників, вам відкривається така функція, як перегляд часу, коли ваші користувачі найбільше сидять в Instagram. Завдяки їй ви можете відстежувати актуальний час публікації постів, щоб їх побачило якомога більше людей.

Також тут вам доступні такі дані по підписникам:

  • нові передплатники;
  • підлога
  • вік;
  • міста.

Реклама
І куди ж без статистики налаштованої реклами. Але про це ми розповімо вам в наших наступних статтях.

Не пускайте свою SMM-кампанію на витік, вчасно аналізуйте розділ «статистика в Instagram» і по потребі міняйте стратегію, медіа-план і ваші дії. Успіхів!

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

13 Лайків