Щодня ми одягаємося, зачісуємося, малюємося і робимо ще багато інших дій, щоб справляти добре враження. Адже по одягу зустрічають. Ваша сторінка на Facebook — обличчя вашої компанії, тож її виконання має бути грамотним і приємним на вигляд.
Для чого потрібні обкладинка і аватар
Красиві обкладинка і автар привертають увагу до вашого бренду, покращують імідж компанії, підвищують довіру, збільшують кількість підписників, тож і продажів. Найчастіше користувач не витрачає багато часу на прийняття рішення підписатись. Якщо йому дійсно подобається сторінка, він долучиться. Але у вас є буквально декілька секунд, щоб створити враження серйозної компанії.
За допомогою цих простих інструментів для оформлення можна коротко розповісти про вашу компанію, її акції і знижки, закликати користувача підписатися і зателефонувати до вас. Зробити аватар і обкладинку не складно, якщо знати як.
Як правильно зробити аватар і обкладинку для сторінки на Facebook
Правила оформлення обкладинки і аватара сторінки на Facebook
Обкладинка і аватар повинні відповідати етичним вимогам, щоб, не приведи господь, не образити потенційного підписника. Ображений користувач принципово не стане долучатися, до того ж може залишити негативний відгук. Ці вимоги прописані у стандартах Facebook.
Неприпустимі на обкладинках і автарах:
- образи і погрози;
- заклики до насилля;
- прояви ненависті;
- еротика і порнографія;
- шахрайство;
- публікація чужих особистих даних (у тому числі фото, якщо ви не маєте дозвіл на його використання);
- порушення авторських прав.
Правильні розміри зображення також дуже важливі. Щоб аватар і обкладинка не виглядали як розтягнуте поле із величезних пікселів, розміри повинні відповідати стандартам. Ось рекомендовані розміри зображень:
Завантажувати краще зображення у форматі PNG, оскільки JPEG сильно стискається. При створенні аватара також важливо знати, що зображення 180х180 буде стиснуто до 160х160. Широкі лінії краще не використовувати.
Для аватара можна використовувати логотип компанії.
На обкладинці можна додатково вказати номер телефона, сайт компанії і перелік надаваних послуг.
Аватар і обкладинку можна виконати як в різних стилях, так і в одному.
Також ви можете робити стрілки Call to Action (заклик до дії). Це трохи спрощує для нового користувача навігацію по сторінці.
Відео-курс по таргету
Як часто змінювати обкладинку і аватар
Аватар краще не змінювати взагалі, якщо у вас не змінився логотип. А от обкладинку треба змінювати декілька разів на рік. Ви можете підлаштовувати свою сторінку під свята, пори року, особливі події, через зміну інформації на обкладинці та і просто через те, що вона вам набридла.
Ось, як змінювала свої обкладинки компанія «Деревенские лакомства» ще до редизайна Facebook. Інтегрувати аватар в обкладинку наразі неможливо.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.