вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Як створити контент-план для SMM?

Контент — це основа просування. Без якісного контенту в 2017 році просуватися дуже складно, і тенденції показують, що в найближчому майбутньому контент стане одним з головних інструментів просування.

Це якщо ми говоримо про просування сайтів, а якщо говорити про просування в соціальних мережах, то контент вже є головним інструментом. Без якісного і цікавого контенту сьогодні неможливо просунути свою спільноту в будь-якій соціальній мережі. А багато хто з них (принаймні, три основні — ВКонтакте, Facebook, Instagram) ввели таке поняття як «розумна стрічка», яка в першу чергу показує підписникам унікальний і цікавий контент, а решта (копіпаст, картинки з цитатами і т.д.) може взагалі не потрапити в поле зору ваших підписників.

Але досить про те, чому контент важливий. Думаю, якщо ви вже займаєтеся просуванням, то і так з цим зіткнулися і зрозуміли. Давайте краще поговоримо про те, як же робити цей контент і звідки брати ідеї.

Про що писати у спільноті?

Дефіцит контент-ідей — найпоширеніша проблема серед контент-менеджерів. Що робити, коли треба писати пост, а в голову не лізе жодна ідея? Від цього вас врятує заздалегідь підготовлений контент-план, відкриваючи який, ви бачите те, про що вам треба сьогодні написати.

контент-план для SMM


Навчіться самостійно налаштувувати рекламу. Найповніший курс по роботі з таргетованою рекламою Facebook/Instagram від THELAB Agency.


Відео-курс по таргету


Як створити контент-план в соціальних мережах? Контент план для SMM

  1. Сегментуйте вашу аудиторію.

Ви повинні не тільки розуміти, для кого ви пишете, але ще й писати для вузьких сегментів вашої аудиторії свої пости. Хтось із ваших підписників любить лонгріди (довгопости), хтось — «цитати Великих», а хтось краще сприймає фотозобірки. Ваше завдання — зробити свій контент-план максимально цікавим для всіх сегментів вашої аудиторії. Після того, як ви визначите інформаційну потребу вашої аудиторії, приступайте до визначення типів контенту.

  1. Визначте типи контенту для вашої аудиторії.

Як ви вже знаєте з попереднього абзацу, кожен сегмент аудиторії сприймає різні інформаційні посили, але також ці сегменти по різному реагують на форми подачі цієї інформації. Ваше завдання на цьому етапі — протестувати, які формати з доступних вам краще сприймаються вашою аудиторією.

  1. Проведіть аналіз сторінок ваших конкурентів і сторінок лідерів в інших галузях і подивіться, які типи постів працюють у них.

Подивіться, про що пишуть ваші конкуренти, і які типи постів отримують більше активності. Візьміть це собі на озброєння. Також варто звернути увагу, про що пишуть лідери в інших галузях, які типи постів популярні там, і також протестуйте їх у себе.

  1. Визначте кількість постів на день / тиждень / місяць

Перед тим як писати, вам треба розуміти, скільки вам потрібно писати, і чи вистачає у вас для цього тимчасових і інших ресурсів. За кількістю постів в день немає чіткої рекомендації, але зрозуміло, що для серйозної спільноти 50 постів в день — це нонсенс. В середньому рекомендується 2-4 поста на день. Для деяких ніш буває, що і 10 на тиждень достатньо.

Тут треба зазначити, що до цих рекомендацій не належать спільноти ЗМІ і т.д. Там інша система, і там 10 постів в тиждень це дуже і дуже мало.

  1. Визначте час публікації

Для цього краще вдатися до статистики. У Facebook є своя внутрішня статистика, для ВК можна скористатися сторонніми додатками. Опублікувати рекомендуємо хвилин за 15 до піку, коли ваші передплатники онлайн.

  1. Використовуйте SEO для написання постів, щоб в подальшому вони могли потрапити у «великий інтернет» і знаходитись через пошук Google

Для цього ви можете використовувати інструменти Google і Яндекс по підбору ключових слів, а також Google Тренди, щоб розуміти, що зараз актуально і що шукають і будуть шукати в найближчому майбутньому люди по вашій тематиці. У ВКонтакте ви можете використовувати для SEO просування wiki-сторінки: вони краще оптимізовані для потрапляння в пошук.

Зібравши ключові слова, ви отримаєте цілий список тем про те, що можна писати в постах на місяць вперед.

  1. Створюйте серії статей

Якщо тема велика, то можна, і навіть потрібно, розбити її на кілька постів і зробити серію записів про це. По-перше, багато тексту люди не люблять читати, а по-друге, таким чином ви будете підтримувати інтерес людей до вашого товариства.

Що стосується інструментів для складання контент-плану, використовуйте ті, які вам подобаються, і де вам зручно працювати: Excel, Google Календар, Google Docs і т.д.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків