Контент — це основа просування. Без якісного контенту в 2017 році просуватися дуже складно, і тенденції показують, що в найближчому майбутньому контент стане одним з головних інструментів просування.
Це якщо ми говоримо про просування сайтів, а якщо говорити про просування в соціальних мережах, то контент вже є головним інструментом. Без якісного і цікавого контенту сьогодні неможливо просунути свою спільноту в будь-якій соціальній мережі. А багато хто з них (принаймні, три основні — ВКонтакте, Facebook, Instagram) ввели таке поняття як «розумна стрічка», яка в першу чергу показує підписникам унікальний і цікавий контент, а решта (копіпаст, картинки з цитатами і т.д.) може взагалі не потрапити в поле зору ваших підписників.
Але досить про те, чому контент важливий. Думаю, якщо ви вже займаєтеся просуванням, то і так з цим зіткнулися і зрозуміли. Давайте краще поговоримо про те, як же робити цей контент і звідки брати ідеї.
Про що писати у спільноті?
Дефіцит контент-ідей — найпоширеніша проблема серед контент-менеджерів. Що робити, коли треба писати пост, а в голову не лізе жодна ідея? Від цього вас врятує заздалегідь підготовлений контент-план, відкриваючи який, ви бачите те, про що вам треба сьогодні написати.
Відео-курс по таргету
Як створити контент-план в соціальних мережах? Контент план для SMM
- Сегментуйте вашу аудиторію.
Ви повинні не тільки розуміти, для кого ви пишете, але ще й писати для вузьких сегментів вашої аудиторії свої пости. Хтось із ваших підписників любить лонгріди (довгопости), хтось — «цитати Великих», а хтось краще сприймає фотозобірки. Ваше завдання — зробити свій контент-план максимально цікавим для всіх сегментів вашої аудиторії. Після того, як ви визначите інформаційну потребу вашої аудиторії, приступайте до визначення типів контенту.
- Визначте типи контенту для вашої аудиторії.
Як ви вже знаєте з попереднього абзацу, кожен сегмент аудиторії сприймає різні інформаційні посили, але також ці сегменти по різному реагують на форми подачі цієї інформації. Ваше завдання на цьому етапі — протестувати, які формати з доступних вам краще сприймаються вашою аудиторією.
- Проведіть аналіз сторінок ваших конкурентів і сторінок лідерів в інших галузях і подивіться, які типи постів працюють у них.
Подивіться, про що пишуть ваші конкуренти, і які типи постів отримують більше активності. Візьміть це собі на озброєння. Також варто звернути увагу, про що пишуть лідери в інших галузях, які типи постів популярні там, і також протестуйте їх у себе.
Перед тим як писати, вам треба розуміти, скільки вам потрібно писати, і чи вистачає у вас для цього тимчасових і інших ресурсів. За кількістю постів в день немає чіткої рекомендації, але зрозуміло, що для серйозної спільноти 50 постів в день — це нонсенс. В середньому рекомендується 2-4 поста на день. Для деяких ніш буває, що і 10 на тиждень достатньо.
Тут треба зазначити, що до цих рекомендацій не належать спільноти ЗМІ і т.д. Там інша система, і там 10 постів в тиждень це дуже і дуже мало.
- Визначте час публікації
Для цього краще вдатися до статистики. У Facebook є своя внутрішня статистика, для ВК можна скористатися сторонніми додатками. Опублікувати рекомендуємо хвилин за 15 до піку, коли ваші передплатники онлайн.
- Використовуйте SEO для написання постів, щоб в подальшому вони могли потрапити у «великий інтернет» і знаходитись через пошук Google
Для цього ви можете використовувати інструменти Google і Яндекс по підбору ключових слів, а також Google Тренди, щоб розуміти, що зараз актуально і що шукають і будуть шукати в найближчому майбутньому люди по вашій тематиці. У ВКонтакте ви можете використовувати для SEO просування wiki-сторінки: вони краще оптимізовані для потрапляння в пошук.
Зібравши ключові слова, ви отримаєте цілий список тем про те, що можна писати в постах на місяць вперед.
- Створюйте серії статей
Якщо тема велика, то можна, і навіть потрібно, розбити її на кілька постів і зробити серію записів про це. По-перше, багато тексту люди не люблять читати, а по-друге, таким чином ви будете підтримувати інтерес людей до вашого товариства.
Що стосується інструментів для складання контент-плану, використовуйте ті, які вам подобаються, і де вам зручно працювати: Excel, Google Календар, Google Docs і т.д.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.