вулкан россия официальный сайт
← Повернутись

Канали комунікації: короткий огляд куди посилати

Бренд — це критерій, який впливає на вибір споживача. Впізнаваність бренду, споживання, лояльність, репутація — показники, за допомогою яких необхідно відстежувати та аналізувати, наскільки ефективним є ваш бренд. Що є невід’ємним елементом ефективної комунікації? Вірно, розробка комунікаційної стратегії. Одними з найбільш важливих пунктів стратегії є дослідження цільової аудиторії, розробка ключових повідомлень і вибір каналів комунікацій. У даній статті ми розберемо види каналів комунікацій, і які цілі можна досягти за допомогою того чи іншого каналу.

Що таке канал комунікації?

Для початку визначимо, що ж таке канал комунікації. Це інструмент. З його допомогою джерело комунікації передає повідомлення об’єкту, тобто бренд передає повідомлення цільової аудиторії. Іноді грамотно вибудуване повідомлення, продумане з урахуванням призначень аудиторії, може бути неефективним. Чому так може статися? Цілком можливо, що були невірно підібрані канали передачі повідомлень. Кожен сегмент аудиторії має свої звичні шляхи отримання інформації. Головне завдання полягає в тому, щоб бренд знайшов саме ті шляхи, де масово скупчується потрібна аудиторія.

Канали комунікації: короткий огляд куди посилати

Як вибрати канал?

  • Ретельно розробити комунікаційну стратегію.
  • Визначити цілі, які слід досягти за допомогою конкретного каналу.
  • За можливістю дізнатися історичний досвід (які канали використовувалися в минулому, оцінити їх ефективність).
  • Вивчити конкурентів (досліджувати канали, які властиві конкретній категорії споживачів).

Навчіться самостійно налаштувувати рекламу. Найповніший курс по роботі з таргетованою рекламою Facebook/Instagram від THELAB Agency.


Відео-курс по таргету


Види каналів комунікації.

  1. Соціальні мережі. Популярність їх постійно зростає. Також зростає і аудиторія соцмереж. Збільшується і час, який ми витрачаємо, гортаючи стрічку. Даний вид каналу допомагає побудувати зворотний зв’язок з аудиторією, здійснювати продаж (слід завжди пам’ятати про UTM-мітки), нарощувати впізнаваність бренду, а також впізнаваність HR-бренду. Тут можуть бути зосереджені такі сегменти аудиторії як потенційні клієнти, конкуренти, інвестори/партнери, журналісти, співробітники.
  2. Корпоративний блог. За допомогою блогу необхідно транслювати експертну думку бренду і ділитися з аудиторією корисною інформацією. Якісний контент, регулярні оновлення, динаміка розвитку представляють відмінні можливості безкоштовного просування. За допомогою блогу можна досягти необхідного рівня залученості, продажів, впізнаваності бренду. З його допомогою можна поширювати інформацію на такі сегменти аудиторії: потенційні клієнти, конкуренти, співробітники.
  3. ЗМІ. Всі хочуть, щоб їх бренд був успішним. Відповідно хочуть і співпрацювати з професіоналами своєї справи. Навички та вміння необхідно висловлювати в профільних публікаціях, які підкреслюють спеціалізацію компанії. За допомогою ЗМІ можна наростити впізнаваність бренду, рівень продажів і сформувати репутацію. Аудиторія, з якої тут можна комунікувати — це потенційні клієнти, співробітники, конкуренти, інвестори/партнери.
  4. Email. Найпростіший спосіб просування полягає в тому, щоб розсилати добірки публікацій з корпоративного блогу. Їх можна супроводжувати тематичними підведеннями або коротким оглядом свіжих новин. Необхідно тільки сформувати базу підписників і впроваджувати спеціальні пропозиції. Email-маркетинг допомагає сформувати лояльність аудиторії, впізнаваність бренду і збільшити продажі. Орієнтуватися слід на потенційних клієнтів і можливих партнерів/інвесторів.
  5. Галузеві заходи. Один з ключових каналів просування бренду в області B2B. Ви зможете вибудувати особисті стосунки з партнерами, сформувати репутацію і впізнаваність бренду, HR-бренд, також збільшити продажі. Тут зосереджені такі сегменти аудиторії, як потенційні клієнти, інвестори/партнери, співробітники.
  6. Партнерство. Один з найбільш ефективних способів залучення клієнтів. Вашими партнерами можуть стати ті, хто не є прямими конкурентами, але працюють з тією ж цільовою аудиторією. Можливість сформувати репутацію, впізнаваність бренду і збільшити продажі. Орієнтація на потенційних клієнтів і конкурентів.
  7. Слід пам’ятати про те, що внутрішні комунікації бренду також важливі, як і зовнішні. Йдеться про HR-бренд, оскільки це також один з ефективних інструментів бізнесу. Позитивний імідж бренду необхідно формувати не тільки для потенційних клієнтів або конкурентів, але і для співробітників компанії. Людям подобається відчувати, що вони причетні до чогось хорошого, якісного, цілісного. Тобто причетні до бренду компанії.

Пам’ятайте, існують різні види каналів комунікацій. Представлені вище варіанти не є єдиними. Також не є і взаємовиключними. Вони тісно взаємопов’язані і в комплексі допоможуть досягти необхідних для бренду цілей. Головне, спочатку ретельно опрацювати стратегію комунікації, правильно визначити цілі, ключові повідомлення та відповідні канали. Експериментуйте, шукайте нові варіанти каналів, пробуйте міксувати варіанти каналів, аналізуйте і результат буде ефективним.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

0 Лайків