Вашій увазі представляємо наш новий кейс з просування в Facebook і Instagram.
До нас звернувся клієнт, який відкрив розважальний заклад для дітей і дорослих в місті Київ (ТРЦ ДрімТаун-2). Завдання поставили наступне: залучення нових відвідувачів і розвиток спільнот в соціальних мережах.
Тож почнемо. Спочатку ввідні дані:
Послуга: комплексне SMM просування.
Тематика: дитячі кімнати-атракціони
Клієнт: “Лабораторія Чокнутого Професора”.
Майданчики: Facebook, Instagram.
Період кампанії: 16.08.17-02.10.17
Цілі в соціальних мережах:
- Інформування користувачів соціальних мереж про послуги компанії.
- Популяризація атракціону серед цільової аудиторії.
- Залучення нових клієнтів і підвищення продажів.
Завдання в соціальних мережах:
- Наповнення спільноти тематичним контентом.
- Зміна Tone of Voice і формату ведення спільноти.
- Запуск таргетированної реклами на цільову аудиторію сторінки.
- Просування окремих постів.
- Реклама в Insta Stories.
Цільова аудиторія в соціальних мережах:
На Facebook були розділені на 2 групи:
Батьки з дітьми 3-5 років, 6-8, 8-12 років.
Жінки, вік 21-45 років.
Інтереси: дошкільна освіта, початкова школа, початкова освіта, дитина, догляд за дітьми, школи, виховання дітей, сім’я.
Для Інстаграм (Insta Stories і промо-пости) це були жінки у віці від 23-45, батьки дітей від 6 до 12 років. Серед їхніх інтересів: дошкільна освіта, початкова школа, початкова освіта, дитина, догляд за дітьми, школи, виховання дітей, сім’я, дитячий садок.
Концепція ведення Facebook сторінки
Так як сайт ще був в розробці, посилання на нього не мали сенсу. Сторінка ведеться у вигляді особистого блогу героя Чокнутого Професора. Частина постів націлена на батьків, частина на дітей. Залежно від цього вибирається різний час для постів: для дітей, коли вони повернуться зі школи, для батьків – під час обідньої перерви або ж з ранку.
Кількість постів: 10 в тиждень.
Тематики постів:
- нестандартні досліди з підручних засобів;
- незвичайні явища природи і фізики;
- загадки;
- фотозвіти з заходів.
Більш наочно пропонуємо подивитися на нашій інфографіку з просування в соціальних мережах
Інфографіка по кейсу Facebook
Концепція ведення Instagram аккаунта.
Аккаунт також ведеться у вигляді особистого блогу, проте націлений на більш дорослу аудиторію. Тут всі пости зроблені тільки для дорослих, а не для дітей. Обрана загальна фіолетово-жовта колірна гамма. Тексти написані в трохи більш стриманою манері, ніж на сторінці Facebook. Більшість з них має в собі запрошення відвідати “Лабораторію”.
Також 10 публікацій, з яких мінімум 4 продають.
Тематики постів:
- Розваги для дитини.
- Вихідні.
- Фотозвіти.
- Розвиток дитини.
- Відпочинок батьків.
Більш наочно пропонуємо подивитися на нашу інфографіку з просування в соціальних мережах
Інфографіка по кейсу Instagram
Кейс з просування в Facebook і Instagram. Замість висновку:
Як бачимо не дивлячись на дуже короткий період просування (2 місяці це насправді мало), ми змогли досягти значних результатів у просуванні клієнта в Facebook і Instagram. Зростання підписників і залученості відчутні. За два місяці практично з нуля до 4 000 в Fcebook і з нуля до 400 в Instagram. Притому, що витрат на бюджет на просування було не так вже й багато. В середньому один підписник в Facebook обходиться в 2 гривні. А в Instagram – 3,5 грн.
Чому так сталося? Чітке попадання в цільову аудиторію як самого контенту, так і рекламних кампаній.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.