← Повернутись

SMM просування: Лабораторія Чокнутого Професора – кейс THELAB

Вашій увазі представляємо наш новий кейс з просування в Facebook і Instagram.

До нас звернувся клієнт, який відкрив розважальний заклад для дітей і дорослих в місті Київ (ТРЦ ДрімТаун-2). Завдання поставили наступне: залучення нових відвідувачів і розвиток спільнот в соціальних мережах.

Тож почнемо. Спочатку ввідні дані:

Послуга: комплексне SMM просування.

Тематика: дитячі кімнати-атракціони

Клієнт: “Лабораторія Чокнутого Професора”.

Майданчики: Facebook, Instagram.

Період кампанії: 16.08.17-02.10.17

Цілі в соціальних мережах:

  • Інформування користувачів соціальних мереж про послуги компанії.
  • Популяризація атракціону серед цільової аудиторії.
  • Залучення нових клієнтів і підвищення продажів.

Завдання в соціальних мережах:

  • Наповнення спільноти тематичним контентом.
  • Зміна Tone of Voice і формату ведення спільноти.
  • Запуск таргетированної реклами на цільову аудиторію сторінки.
  • Просування окремих постів.
  • Реклама в Insta Stories.

Цільова аудиторія в соціальних мережах:

На Facebook були розділені на 2 групи:

Батьки з дітьми 3-5 років, 6-8, 8-12 років.

Жінки, вік 21-45 років.

Інтереси: дошкільна освіта, початкова школа, початкова освіта, дитина, догляд за дітьми, школи, виховання дітей, сім’я.

Для Інстаграм (Insta Stories і промо-пости) це були жінки у віці від 23-45, батьки дітей від 6 до 12 років. Серед їхніх інтересів: дошкільна освіта, початкова школа, початкова освіта, дитина, догляд за дітьми, школи, виховання дітей, сім’я, дитячий садок.

Концепція ведення Facebook сторінки

Так як сайт ще був в розробці, посилання на нього не мали сенсу. Сторінка ведеться у вигляді особистого блогу героя Чокнутого Професора. Частина постів націлена на батьків, частина на дітей. Залежно від цього вибирається різний час для постів: для дітей, коли вони повернуться зі школи, для батьків – під час обідньої перерви або ж з ранку.

Кількість постів: 10 в тиждень.

Тематики постів:

  • нестандартні досліди з підручних засобів;
  • незвичайні явища природи і фізики;
  • загадки;
  • фотозвіти з заходів.

Більш наочно пропонуємо подивитися на нашій інфографіку з просування в соціальних мережах

Інфографіка по кейсу Facebook

кейс з просування в Facebook і Instagram

Концепція ведення Instagram аккаунта.

Аккаунт також ведеться у вигляді особистого блогу, проте націлений на більш дорослу аудиторію. Тут всі пости зроблені тільки для дорослих, а не для дітей. Обрана загальна фіолетово-жовта колірна гамма. Тексти написані в трохи більш стриманою манері, ніж на сторінці Facebook. Більшість з них має в собі запрошення відвідати “Лабораторію”.

Також 10 публікацій, з яких мінімум 4 продають.

Тематики постів:

  • Розваги для дитини.
  • Вихідні.
  • Фотозвіти.
  • Розвиток дитини.
  • Відпочинок батьків.

Більш наочно пропонуємо подивитися на нашу інфографіку з просування в соціальних мережах

Інфографіка по кейсу Instagram

кейс з просування в Facebook і Instagram - THELAB

Кейс з просування в Facebook і Instagram. Замість висновку:

Як бачимо не дивлячись на дуже короткий період просування (2 місяці це насправді мало), ми змогли досягти значних результатів у просуванні клієнта в Facebook і Instagram. Зростання підписників і залученості відчутні. За два місяці практично з нуля до 4 000 в Fcebook і з нуля до 400 в Instagram. Притому, що витрат на бюджет на просування було не так вже й багато. В середньому один підписник в Facebook обходиться в 2 гривні. А в Instagram – 3,5 грн.

Чому так сталося? Чітке попадання в цільову аудиторію як самого контенту, так і рекламних кампаній.

Замовити

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

1 Лайків