Dressa — молодий український бренд жіночого одягу з комунікаційним центром в Харкові. На старті свого просування в соціальних мережах онлайн-магазин жіночого одягу звернувся до нас за комплексним SMM.
Період: вересень — листопад 2018
Платформи: Facebook і Instagram.
Регіон: Україна
Завдання для просування бренду жіночого одягу:
- запуск та ведення соціальних мереж магазину;
- збільшення кількості конверсій на сайті.
Рішення:
В ході розробки SMM стратегії було прийнято рішення просувати бренд в соціальних мережах Facebook та Instagram. Після чого ми відразу приступили до оформлення та наповнення сторінок:
-
- створили повноцінні представництва на двох соціальних платформах;
- розробили візуальну комунікацію та оформлення для соціальних мереж;
- створювали та наповнювали співтовариство контентом, витримуючи tone of voice бренду;
- привернули цільову аудиторію;
- розробили механіку конкурсу для підвищення активності та лояльності до бренду та запустили його в соціальних мережах;
Таргетована реклама
Завдання:
- залучити підписників на сторінки;
- збільшити кількість конверсій на сайті.
Таргетована реклама в Facebook та Instagram велася з 20 вересня по 8 листопада. По закінченню рекламного періоду ми досягли таких результатів:
- Загальна кількість підписників в Instagram — 830;
- Кількість підписників в Facebook — 1 499;
- Загальна кількість переходів — 75;
- Загальна сума доходу — 52 957 грн.
Пройдемося докладніше 🙂
C 10-го вересня по 10-го жовтня ми робили акцент на залучення нових підписників у Facebook та Instagram.
Результат:
Загальна кількість підписників в Instagram — 830
Вартість одного підписника — 0,21 дол.
Загальна кількість підписників в Facebook — 1 499
Вартість одного підписника — 0,12 дол.
Набравши достатню кількість підписників, ми налаштували рекламу на конверсію:
Facebook:
Кількість оформлених замовлень — 30
Вартість конверсії — 1,93 дол.
Дохід з реклами — 22 362 грн.
Instagram:
Кількість оформлених замовлень — 64
Вартість конверсії — 1,75 дол.
Дохід з реклами — 30 595,00 грн.
Дохід з реклами окупив себе в 10 разів.
Ведення сторінок в Instagram і Facebook
Завдання:
- створити сторінки в Instagram та Facebook;
- розробити єдиний стиль оформлення;
- сформувати лояльність аудиторії.
Для контент-стратегії ми використовували рубрикатор:
- знайомство з компанією;
- товарні позиції;
- поради щодо створення образів;
- новини про модні тенденції;
- інформаційні замітки: анонси, акції, знижки.
При створенні єдиного стилю оформлення сторінок в соціальних мережах ми відштовхувалися від брендбуку, який надав нам клієнт.
У візуалізації контенту ми використовували графічні колажі з фотографіями та відео.
Результат просування бренду жіночого одягу
За підсумками другого місяця роботи ми отримали такі результати:
- кількість підписників: Facebook — 1964, Instagram — 830.
- кількість конверсій перевищило 100, а реклама окупила себе майже в 10 разів.
Висновок
За два місяці ведення соціальних мереж були досягнуті поставлені клієнтом цілі:
- створені повноцінні представництва в Facebook та Instagram;
- залучена цільова аудиторія;
- вибудувана комунікація з аудиторією.
Інтернет-магазинам однозначно є сенс розвивати свої соціальні мережі: вони значно збільшують продажі, залучають потенційних покупців і підвищують довіру до бренду.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.