Просування бренду жіночого одягу Dressa - кейс THELAB Agency
← Повернутись

Просування бренду жіночого одягу Dressa – кейс THELAB Agency

Dressa — молодий український бренд жіночого одягу з комунікаційним центром в Харкові. На старті свого просування в соціальних мережах онлайн-магазин жіночого одягу звернувся до нас за комплексним SMM.

Період: вересень — листопад 2018

Платформи: Facebook і Instagram.

Регіон: Україна

Завдання для просування бренду жіночого одягу:

Рішення:
В ході розробки SMM стратегії було прийнято рішення просувати бренд в соціальних мережах Facebook та Instagram. Після чого ми відразу приступили до оформлення та наповнення сторінок:

    • створили повноцінні представництва на двох соціальних платформах;
    • розробили візуальну комунікацію та оформлення для соціальних мереж;
    • створювали та наповнювали співтовариство контентом, витримуючи tone of voice бренду;
    • привернули цільову аудиторію;
    • розробили механіку конкурсу для підвищення активності та лояльності до бренду та запустили його в соціальних мережах;

Таргетована реклама

Завдання:

  • залучити підписників на сторінки;
  • збільшити кількість конверсій на сайті.

Таргетована реклама в Facebook та Instagram велася з 20 вересня по 8 листопада. По закінченню рекламного періоду ми досягли таких результатів:

  • Загальна кількість підписників в Instagram — 830;
  • Кількість підписників в Facebook — 1 499;
  • Загальна кількість переходів — 75;
  • Загальна сума доходу — 52 957 грн.

Пройдемося докладніше 🙂

C 10-го вересня по 10-го жовтня ми робили акцент на залучення нових підписників у Facebook та Instagram. 
Результат:
Загальна кількість підписників в Instagram — 830
Вартість одного підписника — 0,21 дол.
Загальна кількість підписників в Facebook — 1 499
Вартість одного підписника — 0,12 дол.
Набравши достатню кількість підписників, ми налаштували рекламу на конверсію:
Facebook:
Кількість оформлених замовлень — 30
Вартість конверсії — 1,93 дол.
Дохід з реклами — 22 362 грн.

Кейс: просування молодого бренду жіночого одягу Dressa
Просування одягу в інтрнеті
Instagram:
Кількість оформлених замовлень — 64
Вартість конверсії — 1,75 дол.
Дохід з реклами — 30 595,00 грн.

SMM просування онлайн магазину

Дохід з реклами окупив себе в 10 разів.

Ведення сторінок в Instagram і Facebook

Завдання:

  • створити сторінки в Instagram та Facebook;
  • розробити єдиний стиль оформлення;
  • сформувати лояльність аудиторії.

Для контент-стратегії ми використовували рубрикатор:

  • знайомство з компанією;
  • товарні позиції;
  • поради щодо створення образів;
  • новини про модні тенденції;
  • інформаційні замітки: анонси, акції, знижки.

При створенні єдиного стилю оформлення сторінок в соціальних мережах ми відштовхувалися від брендбуку, який надав нам клієнт.

У візуалізації контенту ми використовували графічні колажі з фотографіями та відео.

Просування бренду одягу Dressa

Результат просування бренду жіночого одягу

За підсумками другого місяця роботи ми отримали такі результати:

  • кількість підписників: Facebook — 1964, Instagram — 830.
  • кількість конверсій перевищило 100, а реклама окупила себе майже в 10 разів.

Висновок
За два місяці ведення соціальних мереж були досягнуті поставлені клієнтом цілі:

  • створені повноцінні представництва в Facebook та Instagram;
  • залучена цільова аудиторія;
  • вибудувана комунікація з аудиторією.

Інтернет-магазинам однозначно є сенс розвивати свої соціальні мережі: вони значно збільшують продажі, залучають потенційних покупців і підвищують довіру до бренду.

Замовити

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

1 Лайків