Клієнт: Ігровий Бар “The Rooms” Київ
Послуга: Комплексне просування в Facebook та Instagram
Регіон: Київ
Період: жовтень – листопад 2017
З чим прийшов клієнт?
Клієнт звернувся до нас за три місяці до передбачуваного старту в червні 2017 року (спочатку відкриття Ігрового бару планувалося на кінець серпня 2017). Оскільки відкриття переносилося кілька разів і відбулося аж у жовтні, то і активну роботу ми відповідно почали за пару тижнів до відкриття.
Як бачите у нас був час на вивчення ситуації на ринку і підбору кращих рішень.
Як підготувати ігровий бар до просування.
Що було?
Новий бізнес, не було нічого. Ми розробили для клієнта сайт у форматі landing page, а також підготували до запуску дві соціальні мережі: Facebook і Instagram.
Що запропонували?
Написали стратегію, підготували медіа-план, а на його основі контент план.
Просування ігрового бару в соціальних мережах.
Які рішення впровадили?
У різних соціальних мережах вибрали різну стратегію контенту: в Facebook ми почали публікувати розповіді ігри, викладати їх відео огляди, проводили опитування, писали про сам Бар. У Instagram ж ми вибрали стратегію щоб показати як виглядає Ігровий Бар зсередини, постили фотографії кімнат, бару, відвідувачів. Також зробили цілу серію фото з відкриття Бара.
У рекламі Facebook ми розбили нашу аудиторію на кілька сегментів: любителів ігор, причому під популярні ігри виділили окрему категорію, любителів кальянів, любителів провести приємно вечір, в тому числі і романтичне побачення. Результати не змусили себе довго чекати.
У Instagram ми пішли іншим шляхом: зосередилися на аудиторії наших прямих конкурентів. Другий акцент ми зробили на рекламу на сайт за допомогою Instagram Stories.
Результати просування ігрового бару в соціальних мережах
Які результати отримали?
Результати по Facebook за 3 місяці.
Кількість цільових передплатників зросла з нуля до 715 трохи менше ніж за два місяці.
Середній охват публікації значно виріс за час роботи з нами, і під кінець листопада досяг 20 000 переглядів одного посту.
Основною цільовою аудиторією Ігрового Бара є молоді люди, відповідно ми і працювали в даному напрямку, що і підтверджує статистика групи, де 71% це хлопці від 18 до 34 років.
Результати рекламної компанії Facebook.
Вартість переходу на сайт становить близько 1,5 грн. Що дешевше ніж з будь-якого іншого джерела.
Вартість підписки становить трохи менше 6 грн., що нижче середньоринкового по Києву. А особливо з урахуванням що кістяк аудиторії це сама “дорога” аудиторія чоловіки 25-34, що проживають в Києві.
Результати по Instagram за 3 місяці.
Майже 2400 підписників менше ніж за два місяці. Стратегія роботи по конкурентам виявилася дуже вигідною.
Більшість аудиторії, це якраз і є наше ядро 18-34 років.
Майже кожне фото досягло 70-80% охоплення від кількості передплатників.
Результати рекламної кампанії Instagram.
Перехід на сайт склав трохи більше 2 грн.
Перехід на сайт з Stories склав близько 1,5 грн.
Аналітика просування в соціальних мережах для ігрового бара
Середня кількість відвідувачів на добу становить 161 користувач. У жовтні цей показник становив – 106 осіб на добу, а в листопаді виріс до 176 на добу. І продовжує зростати.
Такий високий показник відмови обумовлений тим що це landing page.
Висновок по роботі в соціальних мережах для ігрового бара.
Ми тільки почали працювати над просування бізнесу Клієнта і ще належить провести багато роботи, однак вже зараз можна сказати, що просування почалося дуже успішно, всі показники вище середнього по ринку, а ціна нижча. Кількість відвідувачів сайту і самого бару задовільна як на перші місяці роботи.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.
На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital
На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.