Просування ігрового бару The Rooms - кейс THELAB Agency
← Повернутись

Просування ігрового бару в Києві – The Rooms. Кейс THELAB

Клієнт: Ігровий Бар “The Rooms” Київ

Послуга: Комплексне просування в Facebook та Instagram

Регіон: Київ

Період: жовтень – листопад 2017

З чим прийшов клієнт?

Клієнт звернувся до нас за три місяці до передбачуваного старту в червні 2017 року (спочатку відкриття Ігрового бару планувалося на кінець серпня 2017). Оскільки відкриття переносилося кілька разів і відбулося аж у жовтні, то і активну роботу ми відповідно почали за пару тижнів до відкриття.

Як бачите у нас був час на вивчення ситуації на ринку і підбору кращих рішень.

Як підготувати ігровий бар до просування.

Що було?

Новий бізнес, не було нічого. Ми розробили для клієнта сайт у форматі landing page, а також підготували до запуску дві соціальні мережі: Facebook і Instagram.

Просування ігрового бару в Києві - The Rooms

Що запропонували?

Написали стратегію, підготували медіа-план, а на його основі контент план.

Просування ігрового бару в соціальних мережах.

Які рішення впровадили?

У різних соціальних мережах вибрали різну стратегію контенту: в Facebook ми почали публікувати розповіді ігри, викладати їх відео огляди, проводили опитування, писали про сам Бар. У Instagram ж ми вибрали стратегію щоб показати як виглядає Ігровий Бар зсередини, постили фотографії кімнат, бару, відвідувачів. Також зробили цілу серію фото з відкриття Бара.

У рекламі Facebook ми розбили нашу аудиторію на кілька сегментів: любителів ігор, причому під популярні ігри виділили окрему категорію, любителів кальянів, любителів провести приємно вечір, в тому числі і романтичне побачення. Результати не змусили себе довго чекати.

У Instagram ми пішли іншим шляхом: зосередилися на аудиторії наших прямих конкурентів. Другий акцент ми зробили на рекламу на сайт за допомогою Instagram Stories.

Результати просування ігрового бару в соціальних мережах

Які результати отримали?

Результати по Facebook за 3 місяці.

Результати просування ігрового бару в Києві

Кількість цільових передплатників зросла з нуля до 715 трохи менше ніж за два місяці.

Як просувати ігровий бар у Facebook

Середній охват публікації значно виріс за час роботи з нами, і під кінець листопада досяг 20 000 переглядів одного посту.

Як підібрати цільову аудиторію для просування ігрового бару

Основною цільовою аудиторією Ігрового Бара є молоді люди, відповідно ми і працювали в даному напрямку, що і підтверджує статистика групи, де 71% це хлопці від 18 до 34 років.

Результати рекламної компанії Facebook.

Результати рекламної компанії Facebook для ігрового бару

Вартість переходу на сайт становить близько 1,5 грн. Що дешевше ніж з будь-якого іншого джерела.

Варітсть підписки у Facebook для ігрового бару

Вартість підписки становить трохи менше 6 грн., що нижче середньоринкового по Києву. А особливо з урахуванням що кістяк аудиторії це сама “дорога” аудиторія чоловіки 25-34, що проживають в Києві.

Результати по Instagram за 3 місяці.

Результати по Instagram за 3 місяці для ігрового бару

Майже 2400 підписників менше ніж за два місяці. Стратегія роботи по конкурентам виявилася дуже вигідною.

Вартість підписки у Instagram для ігрового бару

Більшість аудиторії, це якраз і є наше ядро 18-34 років.

Просування ігрового бару в Instagram

Майже кожне фото досягло 70-80% охоплення від кількості передплатників.

Результати рекламної кампанії Instagram.

Результати рекламної компанії в Instagram

Перехід на сайт склав трохи більше 2 грн.

Результати рекламної компанії в Instagram

Перехід на сайт з Stories склав близько 1,5 грн.

Аналітика просування в соціальних мережах для ігрового бара

Середня кількість відвідувачів на добу становить 161 користувач. У жовтні цей показник становив – 106 осіб на добу, а в листопаді виріс до 176 на добу. І продовжує зростати.

Такий високий показник відмови обумовлений тим що це landing page.

Аналітика просування в соціальних мережах для ігрового бару

Висновок по роботі в соціальних мережах для ігрового бара.

Ми тільки почали працювати над просування бізнесу Клієнта і ще належить провести багато роботи, однак вже зараз можна сказати, що просування почалося дуже успішно, всі показники вище середнього по ринку, а ціна нижча. Кількість відвідувачів сайту і самого бару задовільна як на перші місяці роботи.

Замовити

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі нових статей та інших цікавих матеріалів.

На нашому Instagram-каналі ви знайдете багато цікавого з життя Агенції та корисних матеріалів з SMM та Digital

На YouTube-каналі багато відеороликів про SMM.

2 Лайків